يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۳
کد خبر: ۷۶۰۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱
رئیس اداره امور مربیان مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از اعلام نتایج آزمون های هفتگانه احراز صلاحیت متقاضیان تدریس در گروه های مختلف آموزشی خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش، «محمد حسین صداقت فرد» با بیان این که تمام این آزمون ها در اواخر بهمن و اوایل اسفند سال جاری توسط این مرکز و زیر نظر اساتید برجسته و با حضور نزدیک به 450 متقاضی برگزار شد، افزود: این آزمون های احراز صلاحیت، گروه های آموزشی قرآن، آفرینش های خانگی، حوزه کودک، صناعی سنتی، هنرهای تجسمی، زبان انگلیسی و کامپیوتر را شامل می شد.

اسامی پذیرفته شدگان از طریق سامانه آموزش (سینا) به مدیریت فرهنگی هنری مناطق معرفی شده است، به علاوه متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت amoozesh.farhangsara.ir از وضعیت قبولی خود اطلاع کسب کنند.

به گفته وی، برای هر یک از این پذیرفته شدگان «اعتبارنامه تدریس» صادر می شود و آنها می توانند به عنوان مربی در مراکز فرهنگی هنری پایتخت تدریس کنند.

در حال حاضر بیش از 1200 دوره آموزشی در فرهنگسراها و خانه های فرهنگ پایتخت در حال برگزاری است و مربیانی می توانند در این دوره ها تدریس کنند که پس از موفقیت در آزمون ها و مصاحبه های تخصصی موفق به دریافت «اعتبارنامه تدریس» از مرکز آموزش سازمان شوند.

تاکنون بیش از 3500 مربی، موفق به دریافت این اعتبارنامه شده اند و در فرهنگسراها و خانه های فرهنگ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مشغول به تدریس هستند که یکی از بزرگترین شبکه های آموزش غیررسمی کشور را در اختیار دارند.

نظر شما