شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۸
کد خبر: ۷۶۰۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸
رییس اطلاع رسانی ستاد گردشگری تهران گفت: در راستای تاکید شهردار تهران امسال به گردشگری توجه ویژه می شود.
به گزارش شهر،  با بیان این که در راستای تاکید شهردار تهران امسال به گردشگری توجه ویژه می شود گفت: امسال همانند سال گذشته تصمیم شهردار تهران مبنی بر توجه به مقوله گردشگری اجرایی شده و ادامه خواهد یافت. همچنین از سوی روابط عمومی شهرداری تهران مردم را به تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران دعوت می کنیم. 

وی با بیان اینکه اماکن گردشگری بسیاری در پایتخت وجود دارد که شاید بسیاری از شهروندان از آن اطلاعی نداشته باشند،اظهار کرد: در همین راستا کمیته هایی ازجمله کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، کمیته فضای مجازی، کمیته حمل و نقل ، کمیته برنامه ریزی، کمیته گردشگری و کمیته خدمات تشکیل شد.

ظفری اضافه کرد: دستورالعمل ها پیرامون اطلاع رسانی درخصوص تهران گردی به مناطق ابلاغ شده است. همچنین در این راستا تاکید بر مستندسازی گردشگری نوروزی وجود دارد .

وی عنوان کرد: در دو مرحله گردشگری نوروزی با رنگ آبی که رنگ گردشگری است، تبلیغات آغاز شده است . این در حالی است که مدیریت توزیع و نصب را نیز انجام داده ایم. 

رییس اطلاع رسانی ستاد گردشگری تهران در ادامه گفت: کارتی به نام تهران کارت تهیه شده است که به صورت رایگان به شهروندان ارایه می شود. با این کارت شهروندان می توانند از مترو و بی . ار .تی به صورت رایگان استفاده کنند. استفاده ازمراکز گردشگری میراث فرهنگی با این کارت شامل 50 درصدتخفیف می شوند. همچنین مرکز گردشگری و توریستی شهرداری تا 70یا 80درصد تخفیف در ارایه خدمات دارد . ضمن اینکه تورهای گردشگری از جمله ری گردی ، طبیعت گردی ، شمیران گردی و... هم مشخص شده است. همچنین بحث تهران گردی امام زاده ها هم در برنامه هاست .

وی ادامه داد: تور گردشگری هم با موضوع و محوریت حرم امام (ره) هم تعریف شده است. این تور شامل برنامه های ویژه ای و متنوعی خواهد بود.
نظر شما