سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۸
کد خبر: ۷۶۰۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
شهردار تهران در پیام تبریکی به مناسبت حلول سال 1393 هجری شمسی اظهار امیدواری کرد که سال جدید سالی سرشار از رحمت و برکت و درک بهترین حال، عزت و سلامت برای ملت عزیز ایران،شهروندان بزرگوار شهر تهران و همکاران جهادگر در مدیریت شهری باشد.
به گزارش شهر ، متن کامل پیام نوروزی محمد باقر قالیباف شهردار تهران بدین شرح است:
 
حلول دل انگیز فصل بهار و موسم شکفتن پرطراوت حیات از شاخسار طبیعت را که امسال با عطر یاس نبوی عجین و عطرآگین شده است ، به همکاران سخت کوش و بزرگوارم در مدیریت شهری کلانشهر تهران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
 
سالی پر از نعمات، تائیدات و توجهات الهی را به برکت نیت و همت خالصانه و مجاهدانه همکاران عزیزم پشت سر نهادیم؛ به نحوی که توانستیم صحنه‌های غرورآفرین «کارآمدی» و «خدمت صادقانه» در سطح شهر تهران فراهم نمائیم؛ و این مهم هم اکنون،برجسته و نمایان بر تارک شهرداری تهران می درخشد.
 
انشاءا... سال آتی،با توکل بیشتر بر پروردگار و عزمی راسخ،شاهد تحقق «کارآمدی»،«اخلاق و اخلاص»،«خدمت و محبت» بوده و با بهره گیری از فرهنگ مدیریت جهادی،سالی سرشار از همدلی و هم افزایی و با تاکید بر کیفیت بخشی به رویه و محتوای فرهنگی و اجتماعی و با اتخاذ تدابیر مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در شهرداری تهران در پیش رو خواهیم داشت.
 
از خداوند متعال مسألت دارم که سال ?3 را، سالی سرشار از رحمت و برکت و درک بهترین حال، عزت و سلامت برای ملت عزیز ایران،شهروندان بزرگوار شهر تهران و همکاران جهادگر در مدیریت شهری قرار دهد.
 
محمد باقر قالیباف

شهردار تهران      
نظر شما