شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۷
کد خبر: ۷۶۱۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی نسبت به کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور هشدار داد.
به گزارش شهر، مهندس احد وظیفه افزود: امروز در استان کرمان، ارتفاعات البرز، شمال غرب و سواحل دریای خزر بارش پراکنده خواهیم داشت. همچنین با نزدیک شدن سامانه بارشی به غرب از اواخر وقت برای شمال غرب و غرب شاهد افزایش ابر، وزش باد و رگبار باران خواهیم بود.
 
وی از شدت گرفتن بارش در روز یکشنبه در نیمه غربی کشور، سواحل غربی دریای خزر و زاگرس مرکزی خبر داد و افزود: در مناطق مستعد این بخش از کشور شاهد بارش برف خواهیم بود.
 
وظیفه تصریح کرد: روز دوشنبه بارش در شمال شرق و برخی نقاط سواحل دریای خزر با شدت کمتری ادامه خواهد داشت. همچنین در روزهای یکشنبه و دوشنبه در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر کاهش محسوس دما را خواهیم داشت و در این مدت دریای خزر و خلیج‌فارس مواج خواهند بود.
 
مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت هوای تهران گفت: هوای تهران در روز شنبه نهم فروردین ماه کمی ابری و وزش باد با حداقل و حداکثر دمای 12 و 20 درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین یکشنبه نیز آسمان تهران نیمه ابری تا ابری و در اوایل شب با رگبار باران و وزش باد خواهد بود که حداقل و حداکثر دما به 10 و 18 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.
منبع: ایسنا
نظر شما