شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۸
کد خبر: ۷۶۲۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
همزمان با شهادت حضرت فاطمه ( س ) صورت گرفت ؛
همزمان با دهه دوم فاطمیه و ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه ( س ) ویژه برنامه های مذهبی در سطح محلات منطقه 21 برگزار گردید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، کاظم کمالی نسب معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت: با فرا رسیدن دهه دوم فاطمیه و در راستای ترویج سیره عملی زندگانی بانوی اخلاق و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برنامه هایی باتکیه بر ارزش های دینی و مذهبی در سطح محلات این منطقه برگزار شد  .

وی افزود :به منظور پاسداشت این ایام و احترام به شعائر مذهبی و سوگ و ماتم شهروندان ، شهرداری منطقه 21 با استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی در زمینه های عفاف وحجاب و سیاه پوش کردن معابر اقداماتی را در این جهت انجام داد  .

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 با بیان اینکه در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) عزاداران و سوگواران فاطمی در قالب دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی حضور داشتند بیان کرد : این مراسم با مشارکت هیئت های مذهبی برگزار گردید و در راستای خدمات رسانی به عزاداران فاطمی ایستگاه های فرهنگی و پذیرایی از شهروندان ، در این روز در سطح منطقه برپا بود.

کمالی نسب در پایان تصریح کرد : همچنین مراسم سخنرانی در مساجد منتخب سطح منطقه بامحوریت احیا و ترویج فرهنگ فاطمی در این ایام برگزار شد  .

نظر شما