يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۶۲۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
رييس فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) با وجود مشکلات آماده سازي ورزشگاه‌هاي جام جهاني 2014 برزيل معتقد است که اين جام جهاني در بهترين شرايط برگزار خواهد شد.
به گزارش شهر، جام جهاني 2014 در برزيل برگزار مي‌شود. اعتراضات خياباني از يک طرف و آماده نشدن زيرساخت‌هاي ورزشي از طرف ديگر باعث نگراني فيفا شده است. با اين حال سپ بلاتر معتقد است که جام جهاني 2014 برزيل در شرايط ايده‌آل برگزار خواهد شد.

رييس فدراسيون بين‌المللي فوتبال (فيفا) که براي حضور در فينال جام جهاني نوجوانان به کاستاريکا سفر کرده است، در نشستي خبري گفت: جام جهاني 2014 برزيل بسيار زيبا و جالب خواهد بود، چرا که برزيل ميزبان اين رقابت بزرگ است. کشوري که همواره از قدرت‌هاي برتر فوتبال جهان بوده است.

او افزود: جام جهاني 2014 برزيل اهميت بسيار زيادي براي فوتبال دارد، چرا که کشوري ميزبان اين رقابت است که از سال 1950 تا الان همواره جزو مدعيان قهرماني بوده است. روند آماده سازي زير ساخت‌ها خوب بوده است و به زودي برزيل به مرز آماده سازي کامل مي‌رسد و همه ورزشگاه‌ها ساخته خواهد شد. مشکلات آماده سازي برزيل طبيعي است و چنين مشکلاتي همواره قبل از برگزاري رقابت بزرگي همچون جام جهاني براي ميزبان‌ها به وجود مي‌آيد. بنابراين نبايد نگران باشيم.

فوتبال اروگوئه با چالشي بزرگ روبرو شده است. دخالت سياستمداران در فوتبال اين کشور باعث شده است تا بسياري از محروميت اروگوئه در جام جهاني 2014 سخن به ميان آورند. بلاتر در واکنش به اين شايعات گفت: محروميت اروگوئه از حضور در برزيل بعيد به نظر مي‌رسد.

اروگوئه در جام جهاني 2014 با تيم‌هاي کاستاريکا، انگليس و ايتاليا همگروه است. شاگردان تابارس در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي نمايش خوبي داشتند و چهارم شدند. 
نظر شما