دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۴
کد خبر: ۷۶۲۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
بیش از 200 هزار نفر از شهروندان تهرانی با حضور در بوستان ها و روستاهای منطقه 19 روز طبیعت را جشن گرفتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهندس رضا نثاری شهردار منطقه با اشاره به حاشیه ای بودن منطقه 19 و وجود بزرگراه ها و بوستان های فرامنطقه ای در این محدوده، گفت: بیش از 200 هزار شهروند تهرانی از امکانات و خدمات رفاهی بوستان های منطقه بهره مند شدند که طی گزارش اعلام شده تنها بیش از 100 هزار نفر اوقات فراغت خود را طی روز طبیعت در بوستان ولایت بهینه سازی کردند.
وی با اشاره به ویژه برنامه های این روز در بوستانهای منطقه گفت: علاوه بر بوستان ولایت، بوستانهای شقایق، شریعتی، شهید کاظمی، افرا و 22 بهمن نیز با اجرای برنامه ها و ارائه خدمات مختلف همچون آموزش چهره به چهره درخصوص مراقبت از محیط زیست و راهنمایی بازدیدکنندگان، توزیع کیسه های پسماند شهری، استقرار تانکرهای آب آشامیدنی و آب شستشو و نیز باربی کیوها جهت گرم کردن غذاها از مسافران و شهروندان تهرانی میزبانی کردند. 
به گفته نثاری بازسازی تابلوهای راهنمایی امکانات رفاهی بوستانها، پاکسازی محوطه و المانهای آنها، کنترل و مراقبت مستمر از بوستانها برای جلوگیری از آسیب رساندن به فضای سبز و اختصاص محل پارک خودروها از دیگر خدمات ارائه شده در بوستانها به مناسبت روز طبیعت بود. 
شهردار منطقه در ادامه از تلاشهای مؤثر برای ایجاد آرامش و حفظ امنیت شهروندان در بوستان ولایت خبر داد و افزود: در همین راستا علاوه بر حضور فعال نیروی انتظامی در بوستان، 4 دستگاه اورژانس و آتش نشانی در 4 نقطه از اطراف بوستان استقرار یافته بودند که تا پایان مراسم به صورت آماده باش برای خدمات رسانی به میهمانان قرار داشتند. 
به گفته نثاری بیش از 150 کارگر خدمات شهری تا روز بعد از مراسم مشغول نظافت و جمع آوری زباله های ریخته شده در بوستانها بودند.

نظر شما