سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۰
کد خبر: ۷۶۳۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
به منظور زیبایی منظر شهری و همزمان با فصل بهار ، احجام شهری در بزرگراهها ،معابر ، میادین و بوستان های منطقه 3 تهران نصب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، رضا مددی معاون امور شهری و فضای سبز این منطقه با اعلام این مطلب گفت : این احجام در  اشکال و طرح های مختلف و با الهام از فصل بهار ، طبیعت و  عید نوروز در 11 نقطه از جمله بزرگراههای شهید چمران ،شهید حقانی ،شهید مدرس ،شهید همت ،  تقاطع کردستان – نیایش و سه راه ضرابخانه ،میدان ونک و قبا ، تقاطع خیابان ولیعصر – میرداماد و بوستان صبا نصب شده است .


وی در ادامه با اشاره اینکه در این  احجام از فلز ،سنگ ،کامپوزیت و... استفاده شده است تصریح کرد: گل های رنگارنگ  بهاری ، نام حضرت فاطمه زهرا (س) ، نمادهای نوروز ،پرنده های رنگی ،تندیس ورزشکار دومیدانی در حال پرش با نیزه ،درخت وبرگ و آدمک ها از جمله احجامی هستند  که طی یکماه گذشته  در راستای طرح استقبال از بهار در سطح منطقه 3 نصب شده اند.


مددی نصب  سفره هفت سین در بوستان بزرگ ملت و میدان مادر را بخش دیگری از اقدامات این منطقه عنوان کرد که در راستای سنت های دیرین مردم ایران زمین صورت گرفته است .


مددی اجرای نقاشی دیواری با مضمون طبیعت و بازسازی دیوارهای فرسوده برای افزایش شادابی شهروندان را بخش دیگری از اقدامات اداره زیباسازی در استقبال ازفصل  بهار  برشمرد و افزود: در این راستا دیوارهای فرسوده و قدیمی خیابان های ونک ،تبریزیان ،عابدینی زاده و عباسپور ،آفریقا رنگ و روی تازه ای گرفته است .


 

نظر شما