سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۰
کد خبر: ۷۶۴۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شورای شهر تهران از تدوين اطلس آسيبهاي اجتماعي پایتخت خبر داد و گفت: كارگروه پژوهشي و مطالعاتي در راستاي اجراي رهنمودهاي مقام معظم رهبري در كميسيون اجتماعي تشكيل شده است.
به گزارش شهر ، حجت الاسلام عبدالمقيم ناصحي  با اشاره به تشكيل كارگروه پژوهشي در زمينه تحقق شعار امسال گفت: در راستاي اجراي رهنمودهاي مقام معظم رهبري و در زمينه تحقق مفاهيم فرهنگي در مديريت شهري و استفاده از ظرفيتهاي شهرداريها در اين رابطه و همچنين تبيين مباني مديريت جهادي و تطبيق آن با فعاليتهاي جاري در مديريت شهري، كميسيون فرهنگي و اجتماعي شورای شهر تهران اقدام به تشكيل كارگروه پژوهشي و مطالعاتي در اين زمينه كرده است.

وی افزود: در این کارگروه در چارچوب ضوابط و معيارهاي قانوني شوراي شهر، از اساتيد دانشگاه و خبرگان اجتماعی و فرهنگی دعوت شده است تا در کنار اعضا و کارشناسان کمیسیون برنامه‌های ضروری این حوزه را تهيه و تدوین کنند.

ناصحي ادامه داد: كميسيونهاي شوراي شهر به وي‍ژه كميسيون فرهنگي و اجتماعي حداكثر تلاش خود را به كار مي گيرند تا در جهت عينيت بخشيدن و كاربردي كردن رهنمود هاي معظم له در سال 93 ابعاد مختلف مديريت جهادي را تبيين کند.

رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شهر تهران تصریح کرد: ريشه‌يابي آسيبهاي اجتماعي،تهيه اطلس آسيب شناسي اجتماعي تهران، ايجاد ارتباط با معاونتها و سازمانهاي فعال در زمينه هاي مدنظر در شهرداري تهران و نظارت بر اجراي مصوبات از دیگر برنامه‌هایی که کمیسیون اجتماعی فرهنگی شورا برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در دستور کار دارد.

ناصحي در خاتمه از تمامي خبرگان و فعالان حوزوي و دانشگاهي دعوت كرد تا نظرات و ديدگاههاي خود را در زمينه كاربرد عزم ملي براي تحقق آرمانهاي فرهنگي و تبيين اهداف مديريت جهادي به كارگروه تخصصي اين كميسيون ارسال کنند و اطمينان داشته باشند كه از پیشنهادات منطقي و علمي آنها به صورت مطلوب استفاده می‌شود. 
نظر شما