دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۷
کد خبر: ۷۶۴۶۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
نخستین نشست شهردار منطقه 19 با دبیران شورایاری محلات سیزده گانه منطقه در سال جدید برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، رضا نثاری شهردار منطقه در این جلسه با تأکید بر حضور شورایاران در فعالیتهای شهرداری گفت: نظارت شورایاران به ما کمک می کند تا کیفیت فعالیتها و خدمات افزایش یابد چرا که آنان بازوان اجرایی مدیران شهری هستند.
وی با اشاره به شعار سال جدید مبنی بر «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ، تمامی برنامه های این حوزه با محوریت فرهنگ فاطمی و علوی و با رویکرد مدیریت جهادی، به جدیت پیگیری و اجرایی خواهد شد.
نثاری افزود: باید در قالب برنامه های فرهنگی، فرهنگ فاطمی و علوی و همچنین فرهنگ نبوی و فرهنگ انتظار را در جامعه شهری نهادینه کرد.
شهردار منطقه با اشاره به تعامل و همفکری شورایاران در تسهیل برنامه های اجرایی شهرداری گفت: ارتقاء فرهنگ مشارکت جدی شورایاران را می طلبد و آنان به عنوان پل ارتباطی می توانند فعالیتهای مورد نظر خود را از طریق تعامل با حوزه اجتماعی و فرهنگی و شهرداران نواحی مطرح کنند تا خواسته های آنان مورد بررسی و در دستور کار جلسات برنامه های امسال قرار گیرد.
نثاری در بخش دیگری از سخنان خود شهر را موجودی زنده دانست که همواره باید برای توسعه و آبادانی آن گام برداشت. بنابراین نیاز است تا با حضور میدانی معاونین، شهرداران نواحی و مدیران در سطح محلات و نیز بهره گیری از نقطه نظرات و دیدگاه های دبیران و شوریاران، ائمه جماعات و خانواده معظم شهدا و همراهی شهروندان در راستای تحقق شعار محله محوری و شهروند مداری و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان تلاش کرد.

 

نظر شما