شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۶
کد خبر: ۷۶۴۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
در جلسه امروز شورای شهر تهران تنها یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ساماندهی میدان امام خمینی (ره) و نیز طرح‌های نامگذاری و تغییر نام مربوط به پنجمین جلسه صورت جلسه کمیسیون نامگذاری به تصویب رسید.
به گزارش شهر ،‌ در پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز برگزار شد بررسی طرح الزام شهرداری تهران به تملک، حفظ و بازسازی امارت معروف به عین الدوله و نیز بررسی یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تملک و بازسازی خانه باغ معروف اتحادیه واقع در محدوده منطقه 12 شهرداری تهران و بهره برداری از آن به عنوان مرکز فرهنگی هنری به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهر تهران ارجاع داده شد.

گفتنی است که بررسی طرح‌های نامگذاری و تغییر نام پنجمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری مربوط به تاریخ اول اسفندماه سال گذشته شورا بود که امروز در اولین جلسه شورای شهر به تصویب رسید.

پس از تصویب طرح‌های نامگذاری و تغییر نام پنجمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری از 27 بند این طرح،‌ دو طرح نامگذاری کوچه 24 واقع در منطقه 19 شهرداری تهران به نام حضرت جواد الائمه (ع) و نیز طرح تغییر نام بلوار آفریقا (جنوبی) واقع در محدوده مناطق سه و شش تهران به نام نلسون ماندلا به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شد.
نظر شما