يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۸
کد خبر: ۷۶۶۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
بعد از پل تقاطع بزرگراه فتح با رودخانه کن؛
در سال 1393 علاوه بر پل تقاطع بزرگراه فتح با رودخانه کن که در تاریخ بیستم فرودین ماه تحویل شهروندان شد، حداقل 10 پروژه عمرانی دیگر تکمیل و راه اندازی خواهند شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، روند بهره برداری از پروژه های عمرانی طی سال جاری در حالی با گشایش پل تقاطع بزرگراه فتح با رودخانه کن از همین ماه نخست سال آغاز شده که پروژه احداث تونل امیرکبیر به عنوان چهارمین تونل ترافیکی شهر تهران نیز آماده بهره برداری شده است. زیرگذر جوادیه، تقاطع های غیرهمسطح کاروانسراسنگی 1 و 2، زیرگذر تقاطع بزرگراه های شهید باقری و شهید بابایی، تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری، تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسکری با جاده قدیم قم و همچنین تقاطع غیرهمسطح خیابان امام حسین (ع)(شورآباد) با این محور مواصلاتی تقاطع های در دست احداث شهر تهران را تشکیل می دهند؛ پروژه هایی که هریک به نوبه خود سبب بهبود عملکرد ترافیکی بزرگراه ها و محورهای حمل و نقلی پایتخت خواهند شد.

همچنین پروژه احداث تونل حکیم با پیشرفت قابل ملاحظه عملیات حفاری، از دیگر پروژه های عمرانی قابل افتتاح در سال 1393 به شمار می رود؛ پروژه ای که با فراهم کردن امکان امتداد بزرگراه شهید حکیم، رینگ بزرگراهی غرب پایتخت را تکمیل کرده و در عین حال باعث تخریب و قطع درختان در محدوده پارک جنگلی چیتگر نخواهد شد.

فاز نخست پروژه احداث مجتمع نمایشگاهی شهرآفتاب دهمین پروژه درحال اجرای شهر تهران است؛ پروژه ای که ماه ها است در مرحله نازک کاری و نصب تجهیزات تاسیساتی بسر می برد و در گام نخست خود به پیشرفتی بالغ بر 80 درصد رسیده است.
نظر شما