يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۰
کد خبر: ۷۶۷۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
مراسم تقدير از بازيکنان و کادر فني پرسپوليس ديشب در شرايطي برگزار شد که بازيکنان پرسپوليس با خداحافظي با يکديگر اشک‌هاي‌شان نيز سرازير شد.
به گزارش شهر، شب گذشته با تصميم علي دايي مراسم تقدير از بازيکنان پرسپوليس و اطرافيان اين تيم با حضور حسين هدايتي در باغ گيلاس برگزار شد.

در اين مراسم مسئولان باشگاه پرسپوليس علي‌رغم دعوت از جمله منتقمي و پروين حضور نداشتند اما اين مراسم حاشيه‌‌هاي جالبي داشت که در زير مي‌خوانيد:

* انتخاب اعضاي جديد هيئت مديره پرسپوليس و گفت‌وگو در خصوص وضعيت پروين سوژه اصلي جلسه بود.

*از سوي حسين هدايتي طبق قرار قبلي به هرکدام از بازيکنان پرسپوليس 10 ميليون تومان پاداش نايب قهرماني داده شد.

* مهرداد پولادي که از سوي باشگاه به دليل مصاحبه عليه مسئولان 30 درصد جريمه شده بود در مراسم امشب بسيار ناراحت بود و اين موضوع را با دايي در ميان گذاشت البته بازيکنان و کادر فني به پولادي دلداري دادند و وي را به آرامش دعوت کردند.

* اما سوژه مراسم شب گذشته خداحافظي بازيکنان و روبوسي با يکديگر بود، نيلسون اولين نفري بود که قصد ترک مراسم را داشت. او پس از اينکه با چند بازيکن خداحافظي کرد بغض عجيبي گلويش را گرفت و با ساير نفرات و از جمله دايي با چشماني اشکبار خداحافظي کرد و حتي در شرايطي که از باغ بيرون مي‌رفت با ديدن دوستانش گريه مي‌کرد. بازيکنان نيز در فضايي بسيار صميمانه با يکديگر روبوسي و خداحافظي مي‌کردند و همچنين از يکديگر حلاليت مي‌طلبيدند.

* همچنين بازيکنان پرسپوليس و دايي براي هفت ملي‌پوش اين تيم آرزوي موفقيت کردند، دايي سعي کرد راهنمايي‌هاي لازم را به ملي‌پوشان جوان بکند.

* موسي سلامت جانباز جنگ تحميلي که همواره در بازي‌هاي اين تيم کنار پرسپوليس بود نيز در مراسم شب گذشته حاضر بود، او عکس‌هاي بزرگ دايي را به مراسم آورده بود و با نشان دادن عدد 6 با بازيکنان عکس يادگاري مي‌گرفت.

*در پايان مراسم بازيکنان از علي دايي و هدايتي تقدير و تشکر کردند و سرمربي پرسپوليس از عوامل کادر پزشکي، دستيارانش، مدير رسانه‌اي و حتي عکاسان و تدارکات تيم که يکسال در کنار اين تيم بودند، تقدير و تشکر ويژه‌اي کرد.
نظر شما