دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۴۵
کد خبر: ۷۶۷۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴
باشگاه کتاب منطقه 22 در کتابخانه شیخ مفید برگزار می کند
باشگاه کتاب منطقه 22 در قالب بسته ویژه برنامه های بهار در حوزه کتاب و کتابخوانی ویژه برنامه " گنج خرد ؛ معرفی یک کتاب ، یک نویسنده " را به صورت ماهانه با حضور علاقمندان برگزار می کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 این برنامه  با هدف گسترش خط ، زبان و ادب فارسی و به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی بیشتر مردم با نویسندگان محلی از سوی کتابخانه شیخ مفید برگزار می شود و در هراجرا یک اثر شاخص با حضور نویسنده اثر معرفی ، نقد و بررسی می شود.  
بر اساس این گزارش ، در این برنامه از علاقمندان ثبت نام به عمل می آید و قبل از اجرای برنامه تعدادی از کتاب مورد بررسی خریداری و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد تا در روز برنامه با آگاهی نسبی از محتویات کناب حضور یابند.
این گزارش می افزاید : در نخستین اجرا ، کتاب " پیش از طلوع خورشید " نوشته محمد جوهری فرد با حضور نویسنده اثر معرفی و نقد و بررسی خواهد شد. در این برنامه هم چنین پری رضوی نویسنده و منتقد ادبی حضور خواهد داشت.
محمد جوهریفرد متولد 1360 یکی از نویسندگان جوان ساکن منطقه 22 و کتاب وی شامل مجموعه داستان کوتاه است .
هم چنین در دومین اجرا کتاب " سیب دوستی " شامل داستان کودک و نوجوان نوشته زهره یحیی پور و در اجرای سوم نیز کتاب " بیداری رویاها " نوشته محمدرضا گودرزی از نویسندگان و منتقدین ادبی مطرح معاصر ، معرفی و نقد و بررسی خواهد شد.
نخستین برنامه " گنج خرد" ویژه معرفی ، نقد و بررسی کتاب " پیش از طلوع خورشید " نوشته محمد جوهریفرد روز دوشنبه 25 فروردین ماه از ساعت 17 در کتابخانه شیخ مفید به نشانی شهرک گلستان - انتهای بلوار شهید برادران زینلی (کاج) - سروستان 11 شرقی - پلاک 6 ،  میزبان شهروندان است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 44728017 تماس بگیرند.

نظر شما