دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۶
کد خبر: ۷۶۷۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
نشست مشترک نمایندگان اتاق اصناف کشور، نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران و مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در سال جدید برگزار شد.
به گزارش شهر، مرتضی طلایی، نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ضمن تبریک به مناسبت سال جدید اظهارداشت: صنوف یکی از ارکان وپایه های اساسی اقتصادی هر کشور را تشکیل می دهند که باید بدان توجه ویژه کرد.
وی با اشاره به حضور پررنگ اصناف در بخش های مختلف و حساس جامعه اظهارداشت: رسیدگی به درخواست ها و نیازهای اصناف از سوی مقامات و مسئولان شهری باید بموقع صورت پذیرد تا شاهد تحرک و پویایی این بخش از جامعه باشیم.
قاسم نوده فراهانی، رییس اتاق اصناف کشور نیز با حضور در این مراسم با اشاره به تعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اصناف اظهارداشت:در راستای ساماندهی صنایع ومشاغل شهر در 2 سال گذشته و در مدیریت مهندس قدیمی اقدامات مناسبی برای رفع مشکلات اصناف صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی خاطرنشان کرد: توجه شرکت ساماندهی به حل مشکلات صنوف موجب دلگرمی و اتحاد میان اصناف و شهرداری شده است.
فاضلی، رییس مجمع امور صنفی تولیدی نیز در این نشست با اشاره به حضور ساماندهی در فعالیت های مرتبط اصناف، اظهارداشت: حضوربه موقع ورسیدگی شرکت ساماندهی به معضلات و شکلات صنوف بسیار موثر ومناسب است.
مهندس قدیمی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر نیز در این نشست بر آمادگی شرکت ساماندهی در خدمت رسانی به اصناف متناسب با قوانین و اهداف شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران تاکید کرد.
نظر شما