يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۳
کد خبر: ۷۶۷۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در سال جاری برای تمام ماموریت های مدیریت شهری با توجه به اصولی نظیر تغییر سبک زندگی، ارتقا و تعمیق هویت دینی، انقلابی، ملی و محله ای همچنین مدیریت تغییرات فرهنگی و مهندسی اجتماعی رفتارهای جمعی اهداف فرهنگی تعریف خواهد شد.
به گزارش شهر ، حجت الاسلام و المسلمین امرودی در شورای معاونان امور اجتماعی و فرهنگی ضمن بیان این مطلب افزود: مقام عظمای ولایت با سخنان شان در دیدار با مدیران شهری در سال 92  فعالیت های شهرداری تهران را مصداق واقعی مدیریت جهادی معرفی کردند و با نام گذاری سال جدید به نام فرهنگ واقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، علم مدیریت جهادی در دست این نهاد قرار داده شده است.

وی از تشکیل کارگروه های مختلف فرهنگی و اجتماعی به منظور برنامه ریزی و سیاست گذاری در این حوزه خبر داد و گفت: در سال جاری برای تمام ماموریت های مدیریت شهری با توجه به اصولی نظیر تغییر سبک زندگی، ارتقا و تعمیق هویت دینی، انقلابی، ملی و محله ای همچنین مدیریت تغییرات فرهنگی و مهندسی اجتماعی رفتارهای جمعی  اهداف فرهنگی تعریف خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین امرودی عنوان کرد: تبیین و تدوین سند دستاوردهای انقلاب اسلامی با محوریت امام (ره)، مقام معظم رهبری و ولایت مطلقه فقیه در دستور کار قرار گرفته است. در سال جاری حدود برنامه ها و فعالیت های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطبق بر ماموریت ها و وظایف مدیریت شهری مشخص و با تاکید بر پایبندی به موضوع و بهره گیری از نیروی انسانی متعهد، انقلابی و متخصص اجرایی می شوند.

قائم مقام امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: ایجاد گفتمان فرهنگی در تمام پیکره شهرداری تهران  ضرورتی انکار ناپذیر است که  با تمرکز بر اهداف تعیین شده و پرهیز از تنوع کاری مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی گفت: تمام فعالیت های فرهنگی که با پرداختن به مسایل اجتماعی قصد تغییر رفتار عمومی و اصلاح آن را دارند حیطه کار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران را تشکیل می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین امرودی ادامه داد: توجه به موضوع اطلاع رسانی و بهره گیری از عناصر اثر گذار ارتباطات رسانه ای از دیگر مواردی است که باید برای جلب مشارکت شهروندان و آگاهی بخشی در خصوص فعالیت ها مورد توجه قرار گیرد و همه معاونان امور اجتماعی و فرهنگی موظف به برقراری ارتباط موثر با رسانه ها و شفاف سازی فعالیت های اجرایی هستند.

در این جلسه با حضور دکتر " سید محمدهادی ایازی " معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران کارگروه های 7 گانه جهت اجرایی شدن فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در چارچوب مدیریت جهادی تشکیل و موضوع های مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نظر شما