شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۳
کد خبر: ۷۶۸۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
شهردار منطقه 19گفت: درآستانه فرا رسیدن 29 فروردین، شهرداری این منطقه خدمات شهری ویژه ای را برای آماده سازی جایگاه رژه نیروهای مسلح اجرا می کند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهندس رضا نثاری با اعلام این خبر افزود: در این راستا حوزه شهری و فضای سبز این منطقه با هماهنگی ستاد برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح، اقدام به پاکسازی کامل جایگاه رژه و ورودی های و خروجی های جایگاه به متراژ 30 هزار متر مربع می کند.
علاوه براین برای زیبایی نمای معابر ضمن شستشوی جداول، نرده های ترافیکی، میله پرچم ها، تابلوها و سایر المانهای ترافیکی جایگاه رژه که محل استقرار رئیس جمهور خواهد بود،گل آرایی می شود.
وی افزود: نصب داربست و فنس پیرامون جایگاه رژه از دیگر اقداماتی است که تا روز 29 فرودین اجرا می شود و در این راستا هزارو 300 متر مربع داربست نصب می شود. همچنین باند رژه و محل استقرار گروه موزیک خط کشی می شود.  
نثاری در ادامه از اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیر ورودی بلوار شهید علامه عسگری از بزرگراه شهید هاشمی تا خلیج فارس از ساعت 10 شب روز پنجشنبه تا 12 ظهر جمعه خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری مراسم بزرگداشت روز ارتش از ساعت 8 صبح روز جمعه 29 فروردین در محل بلوار شمالی حرم مطهر امام، دسترسی شهروندان در این روز به حرم و بهشت زهرا از طریق بزرگراه شهید هاشمی و در ادامه با پل غیر همسطح تازه افتتاح شده شهید سرلشگر صالحی و یا اتوبان قدیم تهران قم (شهید رجایی) امکانپذیر خواهد بود.
نظر شما