يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۹
کد خبر: ۷۶۸۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲
بمنظور جذب سرمایه گذار و اجرای سرانه ها توسط بخش خصوصی صورت می گیرد؛
شهردار منطقه 22 در جلسه مشترک خود با مسئولان سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهر تهران از اختصاص20 هزار میلیارد ریال بسته های مشارکتی تعریف شده برای جذب سرمایه گذار و رشد و توسعه سرانه ها و تامین پروژه های زیربنایی همچون شبکه آب و فاضلاب خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، مولایی شهردار منطقه در این جلسه که در سالن کنفرانس دفتر شهردار و با حضور مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهر تهران و تعدادی از همکارانش در این سازمان و رییس اداره سرمایه گذاری منطقه برگزار شده بود، با تاکید بر توجه به شعار امسال مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: « پیگیری تمامی پروژه های مشارکتی تا حصول نتیجه و تلاش مضاعف برای همکاری مستمر میان منطقه و سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی از اولویتهای ماست تا ضمن جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی، از این طریق سرانه های مورد نیاز شهروندان و زیرساختهای لازم برای تکمیل منطقه تامین شود. »

قاسم مولایی در ادامه ضمن تاکید بر رعایت معماری ایرانی و اسلامی در تمامی پروژه ها با توجه به فرموده های مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان شهرداری، خاطر نشان کرد: « رعایت و کنترل استانداردهای لازم در همه پروژه های تفریحی گردشگری از جمله دیگر مواردی است که همواره باید در نظر گرفته شود و ترویج فرهنگ ایرانی در تمامی پروژه ها و پرهیز از غرب زدگی در المانهای شهری مورد توجه بیشتر قرار گیرد. »

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود از اختصاص 20 هزار میلیارد ریال بسته های مشارکتی برای جذب سرمایه گذار و رشد و توسعه سرانه ها و تامین زیرساختها خبر داد و آمادگی منطقه را برای همکاری مطلوب با سرمایه گذارانی که مایل به سرمایه گذاری در اجرای پروژه های درنظر گرفته شده در قطب تفریحی گردشگری پایتخت هستند، اعلام کرد.

در ادامه این جلسه مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهر تهران با تاکید بر دیدگاههای شهردار منطقه 22، آمادگی کامل این سازمان را برای همکاری با منطقه 22 اعلام کرد. اقدام به تهیه طرحهای توجیهی اقتصادی برای پروژه های معرفی شده بمنظور تسریع در جذب سرمایه گذاران توسط سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهر تهران و ضرورت تسریع در روند اداری و پیگیری ویژه صدور پروانه پروژه های مشارکتی از دیگر مواردی بود که از سوی مدیر عامل این سازمان مورد تاکید قرار گرفت.

تشکر از نگاه ویژه شهردار منطقه به بحث سرمایه گذاری و حمایتهای ایشان از حوزه سرمایه گذاری و مشارکتها و ارائه توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت پروژه های مشارکتی دارای قرارداد و یا در حال انعقاد قرارداد توسط رییس اداره سرمایه گذاری منطقه نیز بخش دیگری از این جلسه بود.

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما