يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۰
کد خبر: ۷۶۸۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
معاون شهردار منطقه 20 خبرداد:
معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 20 از رویش گل های رنگارنگ لاله در بوستان ها، ميادين و بلوارهای اين منطقه خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20، سعيد شيرازي با بیان این مطلب گفت: پیاز200 هزار گل لاله که در فصل پائیز کاشته شده بود به گل نشسته و تا نیمه اردیبهشت ماه زینت بخش میادین و بوستان های این منطقه جنوبی است.
شیرازی با اشاره به اینکه کاشت گل های فصلی با هدف زیبایی بصری شهر و افزایش آرامش روانی شهروندان انجام می شود افزود: به منظور آشنایی شهروندان با انواع گلهای فصلی، مجموعه آموزش های شهروندی در قالب نحوه کاشت و نگهداشت در مرکز مشاوره و آموزش گل وگیاه شهرداری منطقه 20 به علاقه مندان ارائه می شود.
معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 20  به توسعه فضاهای سبز شهری نیز اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد فضای سبز در بدنه بزرگراه امام علی(ع)، مجتمع میخک، خیابان سلمان فارسی، احداث فاز 2 بوستان مادر و بهسازی بوستان دانش و هلال احمر از جمله مواردی است که در جهت افزایش فضای سبز این منطقه طی سال گذشته انجام شد و این درحالی است که برای سال جاری نیز طرح های متعددی پیش بینی شده است.

نظر شما