سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۱
کد خبر: ۷۶۸۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
به منظور جلوگيري از آبگرفتگي خيابان ها و معابر تله زباله گير مکانیکی در بستر رودخانه ها و مسیل های منطقه 3 راه اندازی می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، مجید بهرامی مسئول اداره مسیل های معاونت امور شهری و فضای سبز در این باره گفت: با استفاده از تله زباله گیر مکانیکی، برخی از مشکلات زیست‌محیطی و هیدرولیکی شبکه جمع‌آوری آبهای سطحی شهر تهران کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه زباله گير مکانيکي در مسيل  پاکروان و نصب و راه اندازي شده است افزود: طی سال جاری نیز زباله گیر مکانیکی در  مسیل غياثوند میدان خاش راه اندازی می شود .

بهرامی افزود: با این اقدام میدان خاش که  یکی از نقاط پر رفت‌ و آمد شهری است در مقابل آبگرفتگی‌ها و آلودگی های ناشی از زباله با دوره بازگشت مشخص حفاظت می شود.

مسئول مسیل های معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه 3 خاطرنشان کرد: نرده گذاری مسیل شهرزاد  و رودبار و غیاثوند هر کدام به طول 300 متر برای جلوگیری از سقوط افراد و افزایش ضریب ایمنی و جلوگیری از تخلیه فاضلاب غیر مجاز در سال جاری اجرا می شود.

 بهرامی ادامه داد: لایروبی مکانیزه کانال همت تقاطع شریعتی و حذف موانع و زوائد داخل مسیل های محدوده منطقه و مرمت و افزایش و ارتقای دیواره مسل ولنجک واقع در خیابان هتل استقلال با سنگ مالون از دیگر برنامه های سال جاری  است.

 

نظر شما