دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۰
کد خبر: ۷۶۹۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
در شب ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)
فیلم تلویزیونی حنا در شب ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از شبکه تهران به روی آنتن می رود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم تلویزیونی حنا به کارگردانی افشین صادقی و محصول مشترک موسسه تصویر شهر و شبکه تهران شنبه 30 فروردین ماه ساعت 21 از همین شبکه به روی آنتن می رود.

بنابراین گزارش، این فیلم تلویزیونی که بهمن سال گذشته فیلمبرداری خود را از دریاچه شهدای خلیج فارس آغاز کرده بود به تازگی تدوین آن که بر عهده سام مهدویان بود، به پایان رسیده و قرار است در شب ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برای اولین بار از شبکه پنج سیما نمایش داده شود که بازپخش آن در روز جمعه 5 اردیبهشت ساعت 13:30 است. 


فیلم تلویزیونی حنا با محوريت اصلي بحث ازدواج و تشويق و تشكيل خانواده تهيه و توليد شده است و داستان آن درباره شخصيتي به نام " ثريا " زن ميان‌سالي‌ست كه شوهر خود را از دست داده و دختري جواني به نام حنا دارد. مادر خانواده بعد از مرگ همسرش تصميم مي‌گيرد ؛ به تنهايي به زندگي خود ادامه دهد ولي حنا راضي به اين وضعيت نيست و ...

فیلم تلویزیونی حنا

در این تله فیلم افسانه چهره آزاد در نقش ثریا، شهراد وثوقی در نقش مجید، نیما شاهرخ شاهی در نقش پدرام، شبنم معززی در نقش فروغ، مینا وحید در نقش حنا و ژیلا دایی در نقش آذر بازیگران اصلی هستند .

دیگر عوامل فیلم تلویزیونی حنا عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: افشین صادقی/ نویسنده: محمد بکایی/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مجید مافی/ مدیر تولید: حسن خضرآبادی/ مدیر تصویربرداری: رضا وداد تقوی/ صدابردار: کریم کاشانی/ تدوين : سام مهدويان / موسيقي : اردلان والي زاده / طراح چهره پردازی: احسان رناسی/ طراح صحنه و لباس: محمد صادقی/ عکاس: اسرافیل قاسمی و مجری طرح: مصطفی زهره وند/ محصول مشترک موسسه تصویر شهر و شبکه پنج سیما

فیلم تلویزیونی حنا
نظر شما