شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۲
کد خبر: ۷۶۹۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
فیفا در نامه‌ای تهدیدآمیز به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد در صورتی که پول کاروالیو را ندهند، با سقوط به دسته یک و یا کسر امتیاز مواجه خواهند شد.
به گزارش شهر ، در شرایطی که با پرداخت پول وینگادا اعلام شده بود که دیگر پرونده این مربی پرتغالی و دستیارانش بسته شده اما امروز فیفا در نامه‌ای تهدیدآمیز به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد در صورتی که با توجه به شکایت کاروالیهو مبلغ 7500 فرانک سوئیس تا 10 روز دیگر به وی پرداخت نشود از پرسپولیس کسر امتیاز و یا به لیگ پایین‌تر سقوط خواهد کرد.

شکایت کاروالیهو مورد تأیید فیفا قرار گرفته و باید قرمزپوشان این 7500 فرانک سوئیس را پرداخت کنند.

گفتنی است این نامه امروز به باشگاه پرسپولیس رسیده و قرار است درباره آن تصمیم‌گیری سریع شود.

مصطفي شکري وکیل باشگاه  در مورد اينکه آيا در پرونده کارواليو دستيار وينگادا در پرسپوليس خطر کسر امتياز توسط فيفا اين تيم را تهديد مي‌کند، گفت: پرونده باشگاه پرسپوليس و کارواليو بسته شده و ما با هم به توافق رسيديم. بعد از اين مسئله فيفا به باشگاه پرسپوليس و کارواليو ايميل زده و گفته بايد هزينه دادرسي اين پرونده پرداخت شود.

 وي در گفتگو با «تسنیم» ادامه داد: فيفا اعلام کرده طرفين پرونده بايد 5500 فرانک سوئيس بابت هزينه دادرسي پرداخت کنند. به هيچ عنوان مسئله کسر امتيازي در کار نيست و خطر کسر 6 امتياز پرسپوليس را تهديد نمي‌کند.
نظر شما