دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۲
کد خبر: ۷۶۹۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
مدیرعامل مؤسسه نشر شهر به تشریح برنامه‌های این مؤسسه در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پرداخت.
به گزارش شهر، سید مجید حسینی مدیرعامل مؤسسه نشر شهر در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، بیان داشت: این مؤسسه با بیش از 600 عنوان اثر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور می‌یابد که از این تعداد 86 عنوان کتاب چاپ اول سال 92 است.

وی اضافه کرد: مؤسسه نشر شهر در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دارای دو غرفه بزرگ یکی در بخش عمومی و دیگری در بخش کودک است که در بخش عمومی آثار جدید این مؤسسه به همراه کتاب‌های تجدید چاپی‌ که در دوره گذشته به چاپ رسیده‌اند، به مخاطبان این مؤسسه ارائه خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه مؤسسه نشر شهر در بخش کتاب کودک و نوجوان،‌ آثار چاپ اول تألیفی، ترجمه و تجدید چاپ را به مخاطبان خود، ارائه می‌کند، ادامه داد: این مؤسسه با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری  تهران در فرهنگسرای کتاب واقع در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضوری فعال خواهد داشت.

وی افزود: مؤسسه نشر شهر در فرهنگسرای کتاب تلاش دارد تا  مجموعه‌ای از فعالیت‌های نمایشگاه «یاد یار مهربان» را به بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که در خیابان شماره 4 این نمایشگاه واقع شده است،‌ارائه کند.

گفتنی است، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 10 لغایت 20 اردیبهشت سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
نظر شما