سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۲
کد خبر: ۷۶۹۷۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
فرهنگسرای شهر همزمان با میلاد فرخنده بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) با مشارکت امور بانوان شهرداری منطقه 12 ویژه برنامه "همراز یار" را برگزار می کند.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 12وفرهنگسرای شهر،این ویژه برنامه که با هدف پاسداشت میلاد حضرت صدیقه کبری(س) و نیز بزرگداشت روز زن برگزار می شود؛ به صورت تور یک روزه ویژه تمامی بانوان شاغل در مدیریت فرهنگی هنری منطقه 12 و شهرداری منطقه است.

گفتنی است این تور یک روزه در محل پردیس بانوان (واقع در منطقه 15 شهرداری) اجرا خواهد شد و بانوان شرکت کننده می توانند علاوه بر بهره مندی از محیط اختصاصی پردیس بانوان از برنامه های مختلف جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی نظیرنمایش،موسیقی،پیست دوچرخه سواری،غرفه های صنایع دستی،مشاوره و سایر امکانات و برنامه ها استفاده نمایند.این برنامه در روز دوشنبه یکم اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 9 تا 16 برگزار می شود.

نشانی: خیابان فیاض بخش،پارک شهر، نبش میدان صلح،فرهنگسرای شهر. تلفن: 66736662 

جشن ریحانه النبی در خانه فرهنگ دردار

این برنامه که با هدف آشنایی با زندگانی حضرت زهرا(س) و پاسداشت روز زن برگزار می شود، شامل اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقه و نمایشگاه هنرهای دستی بانوان محله خواهد بود.

این ویژه برنامه در روز یکشنبه 31 فروردین ماه سال جاری از ساعت 16 تا 30/17 در سالن آمفی تئاتر خانه فرهنگ دردار اجرا خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 33551538 و 33515761  تماس بگیرند و یا به آدرس: خیابان ری،خیابان دردار شرقی،کوچه اعتماد،خانه فرهنگ و کتابخانه دردار مراجعه کنند.

جشن هدیه آسمانی در خانه فرهنگ دردار

همچنین در خانه فرهنگ و کتابخانه دردار همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با مشارکت هیئت نورالحسین(ع)؛ مراسم جشنی را با عنوان " هدیه آسمانی" برگزار می کند. این ویژه برنامه که با هدف آشنایی بیشتر جوانان با زندگی ائمه اطهار(ع)بویژه حضرت زهرا(س) اجرا می شود؛ شامل سخنرانی آیت ا... سلیمی و مدیحه سرایی و مولودی خوانی حاج محمود گل نبی و برنامه های شاد فرهنگی دیگر خواهد بود.

گفتنی است این ویژه برنامه در روز شنبه 30 فروردین ماه سال جاری از ساعت 18 تا 20 در سالن آمفی تئاتر خانه فرهنگ دردار برگزار می شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 33551538 و 33515761  تماس بگیرند و یا به آدرس: خیابان ری ، خیابان دردار شرقی ، کوچه اعتماد ، خانه فرهنگ و کتابخانه دردار مراجعه کنند.

جشن بانوی کوثر در خانه فرهنگ کوثر

خانه فرهنگ و نگارخانه کوثر همزمان با میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، ویژه برنامه جشنی را با عنوان "بانوی کوثر" برگزار می کند. در این جشن، برنامه هایی نظیر سخنرانی مذهبی،مولودی خوانی،تقدیر از مادران شهید محله،موسیقی،مسابقه و بخشهای جنبی شامل برپایی غرفه های مشاوره سلامت،مذهبی و... اجرا خواهد شد.

گفتنی است برنامه در روز یکشنبه 31 فروردین ماه سال جاری از ساعت 17 تا 19 در بوستان کوثر با مشارکت اداره امور بانوان و ناحیه 5 شهرداری منطقه، شورایاری و مدیر محله کوثر برگزار می شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 33513223 و 33569040 تماس بگیرند و یا به آدرس:خیابان ری،نرسیده به میدان قیام، بوستان کوثر مراجعه کنند.


نظر شما