شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۱
کد خبر: ۷۷۱۵۲
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: به منظور بررسی عملکرد و رصد فعالیت کارگروه های 7 گانه این معاونت مقرر شده است تا کارگروه دیگری در این حوزه تشکیل و از طریق افزایش کارآمدی و بهبود روش ها مسیر نیل به رویکردهای کلان مدیریت شهری در دوره جدید را هموار سازد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دکتر " سیدمحمدهادی ایازی " معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در شورای معاونان امور اجتماعی و فرهنگی که روز گذشته 31 فروردین برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود:  با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری و رویکرد های اعلام شده از سوی شهردار تهران کارگروه های هویت دینی، محلی، انقلابی، ملی، اخلاق و رفتار شهروندی، زیست شهری،  مدیریت تغییرات فرهنگی از اواسط فروردین سال جاری تشکیل شده است.

وی گفت: فعالیت و بررسی کارشناسی کارگروه های مذکور منطبق با برنامه پنج ساله، بودجه سال 93 و رویکردهای 17 گانه شهرداری تهران تداوم خواهد داشت و به صورت هفتگی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

ایازی ادامه داد: با نظر موافق معاونان امور اجتماعی و فرهنگی مناطق 22گانه، شرکت ها و سازمان های تابعه شهرداری تهران  مقرر شده است  کارگروه هشتمی به منظور بررسی عملکرد و رصد فعالیت کارگروه های 7 گانه تشکیل شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: نظارت بر تطبیق برنامه ها و راهکارهای اتخاذ شده در کارگروه ها با ماموریت ها شهرداری تهران و رویکردهای جدید به عنوان یک بازوی مشورتی از دیگر وظایف کارگروه هشتم به شمار می رود.

عملکرد 7 کارگروه  اجتماعی و فرهنگی  در این جلسه تشریح و مورد بررسی اعضا قرار گرفت تا پس از انجام اصلاحات  در جلسه ای با حضور شهردار تهران ارایه شود.

نظر شما