يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۵
کد خبر: ۷۷۲۴۵
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
به مناسبت هفته سلامت برگزار می‌شود
به همت فرهنگ سرای کار و همزمان با هفته سلامت نمایشگاه آثار هنری پزشکان و پرستاران هنرمند در حوزه هنرهای تجسمی از یکم اردیبهشت ماه برپا شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای کار، سید اسماعیل جعفرپور رییس فرهنگ سرای کار و دبیر دومین همایش هنر و سلامت گفت: نمایشگاه آثار هنری پزشکان و پرستاران هنرمند به مناسبت هفته سلامت از اول اردیبهشت ماه افتتاح شده است و تا یک هفته دایر خواهد بود.

وی گفت: حدود 70 اثر هنری به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این تعداد آثار برگزیده به نمایش گذاره شده است.

جعفرپور هم چنین از برپایی نمایشگاه کتاب سلامت به عنوان یکی دیگر از برنامه های جانبی دومین همایش هنر و سلامت خبرداد و افزود : در این نمایشگاه نیز مجموعه متنوعی از کتب حوزه سلامت ، بهداشت و پزشکی به علاقمندان عرضه خواهد شد.

رییس فرهنگسرای کار با اشاره به شعار امسال جهانی بهداشت با عنوان" یک عمر سلامت با خود مراقبتی" درباره محورهای موضوعی بخش علمی همایش هنر و سلامت گفت : بخش علمی همایش شامل سه رویکرد با محورهای یک عمر سلامت با خود مراقبتی، هنر در خدمت سلامت جسم و روان و سلامت شهری، ارتقای سبک زندگی است که پژوهشگران و اساتید حوزه های مختلف پزشکی به بررسی و تبیین این موضوعات خواهند پرداخت.

به گفته جعفرپور این برنامه با مشارکت اداره سلامت شهرداری منطقه 9 برگزار می شود و اداره کل سلامت شهرداری تهران ، مرکز آموزش های اجتماعی شهید حیدری، مرکز مطالعات هنر و سلامت ، دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي ، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداري منطقه 9 ، انجمن پرستاری، بیمارستان شهید مهدی شریعت رضوی، بیمارستان قلب شهید رجایی و سایر بیمارستان ها و مراکز درمانی در برگزاری این همایش با فرهنگ­سرای کار همکاری دارند.

گفتنی است: دومین همایش هنر و سلامت روز چهارشنبه 3 اردیبهشت ازساعت 15 تا 18 در محل سالن همایش های مرکز آموزش های اجتماعی شهید حیدری واقع در خیابان آزادی ، خیابان استاد معین ، میزبان پزشکان و پرستاران هنرمند و پژوهشگران عرصه هنر و سلامت است و نمایشگاه کتاب سلامت و نمایشگاه آثار هنری پزشکان و پرستاران هنرمند نیز تا تاریخ 7 اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۷ در نگارخانه این مرکز پذیرای هنردوستان خواهد بود.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی تهران- بزرگراه یادگار امام جنوب تقاطع خیابان هاشمی فرهنگ­سرای کار ، مراجعه و با شماره 66029060 تماس بگیرند و یا به سایت فرهنگ­سرا به نشانی www.Kar.Farhangsara.ir مراجعه نمایند .

نظر شما