يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۹
کد خبر: ۷۷۲۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد:
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: منطقه 19 به دلیل برخورداری از زمینهای بایر ومناسب با پتانسیل های خوب، فرصتی برای سرمایه گزاری اقتصادی است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهندس اسماعیل دوستی در بازدید از اماکن و پروژه های منطقه 19 افزود: زمینهای باز به عنوان استعدادهای بالقوه منطقه و فرصتی برای سرمایه گزاریهای اقتصادی محسوب می شوند و جا دارد که با تعریف کاربری های مناسب برای آنها زمینه ارائه خدمات مفیدتر را برای شهروندان فراهم کنیم. 
وی که باهمراهی حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران و مهندس نثاری شهردار منطقه از سرای محله خانی آباد نو، بوستانهای شقایق و باران و همچنین محله های صالح آباد و شهرک رسالت بازدید کرد، ضمن ابراز رضایت از خدمات ارائه شده به شهروندان در این اماکن، خواستار پیگیری نیازهای شهروندان در سال جاری با قوت گذشته شد.
دوستی تصریح کرد: نیاز است در راستای خدمت به مردم، با تعامل و تشریک مساعی مشکلات موجود بویژه در مرزبندی بین شهرداری تهران و شهرستانهای اطراف پایتخت حل و فصل و ضمن تعیین تکلیف این وضعیت، خدمات لازم به مردم این بخشها و محلات ارائه شود.
وی با تأکید بر تعامل شهرداری با شورای شهر در جهت حل مشکلات جنوب شهرگفت: استمرار این تعامل می تواند گام مؤثری برای کاهش فاصله شمال و جنوب تهران و ارتقاء کیفیت زندگی شهری به شمار رود.
در ادامه بازدید رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز بیان کرد: منطقه 19 نسبت به گذشته بسیار پویاتر شده و امید است در سال 93 نیز شاهد استمرار این خدمات و تبلور هر چه بیشتر کاهش فاصله شمال و جنوب شهر باشیم.  
حجت الاسلام ناصحی وضعیت نگهداشت شهر و سرانه فضای سبز را مطلوب دانست و تصریح کرد: وجود 890 هکتار فضای سبز و برخورداری منطقه از 25 متر مربع سرانه فضای سبز برای هر نفر گویای پتانسیل خوب منطقه برای توسعه و آبادانی است.
در این بازدید همچنین مهندس رضا نثاری شهردار منطقه که میهمانان شورای شهر را همراهی می کرد ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منطقه و اقدامات شهری و عمرانی صورت گرفته در آن گفت: طی دوره های گذشته کارهای عمرانی و زیربنایی خوبی در منطقه صورت گرفته و سعی ما براین است که این فعالیتها همچنان به همان قوت گذشته ادامه پیدا کند. 
وی بر اجرای کارهای فرهنگی در کنار کارهای عمرانی تأکید کرد و گفت: امسال مدیریت جهادی در شهرداری منطقه 19 با همت بیشتر برای جذب مشارکت و عزم ملی در پرداختن به امور فرهنگی و مذهبی صورت می گیرد. 
نثاری خاطرنشان کرد: حمایت شورای شهر و توجه ویژه آنها به منطقه 19 اهمیت بسیاری در به ثمر نشستن بسیاری از پروژه های اجرایی در منطقه داشته و امید است در آینده نیز با تعامل و همکاری بیشتر گامهای مؤثرتری برای تحقق سیاست شهرداری تهران در کاهش فاصله شمال و جنوب برداشته شود.

 

 

نظر شما