يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۲
کد خبر: ۷۷۳۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
در راستای نوسازی بافت های فرسوده صورت می گیرد ؛
نشست مدیران دفاتر نوسازی با هدف بررسی فعالیت های انجام شده و فراهم نمودن مقدمات اجرای "جشنواره طرح نو نگاه نو " و بررسی راهکارهای تشویق و ترغیب شهروندان و مالکین به نوسازی بافت های فرسوده ، بهسازی محله ای و زیبا سازی منظر شهری در مجموعه فرهنگی شهید حبیب غنی پور برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری مطنقه 10 ، سید جواد حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با اعلام این خبر گفت: این معاونت آمادگی دارد تا با مشارکت با دفاتر نوسازی محله های دهگانه فعالیت هایی را در بخش های آموزشی – کارگاه های توانمند سازی وفعال کردن نهاد های محلی به انجام رساند . 
وی ادامه داد : ضروری است با شناسایی ظرفیت های محلی و با شناخت دقیق فرصت ها و تهدید ها ، و با استفاده از توان تشکل های خود جوش مردمی ، همراه با ارائه بسته های تشویقی و ترغیبی مدلی از نوسازی بافت های فرسوده و بهسازی در قالب محلی در مقیاس محدود را در جهت ایجاد زندگی امن و راحت و تحقق سکونت مقاوم و ارزشمند محلی به وجود آوریم .
وی در پایان ادامه داد : اگر بتوانیم الگو های موفقی از نوسازی و بهسازی را در سطح محلی به شهروندان معرفی کنیم ، شاهد تاثیر گذاری و تعمیم پذیری در سطح بافت های فرسوده و ناپایدار شهری خواهیم بود .

 

 


 

نظر شما