دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۱
کد خبر: ۷۷۳۵۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
خانه قرآن منطقه 7 کارگاه های مفاهیم قرآنی در آثار مفاخر زبان فارسی را با عنوان " آموزه های دینی در کلام بزرگان " را پنج شنبه هر هفته برگزار می کند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای اندیشه؛  شیوا مقدم مدیر خانه قرآن منطقه 7 با اشاره به اینکه قسمت اعظم متون و ادبيات فارسي ما را فرهنگ و معارف اسلامي تشكيل مي دهد افزود: در " کارگاه ها بررسی آموزه های دینی در کلام بزرگان" قرار است هر بار یکی از موضوعات اجتماعی ،  اخلاقی و موازین اسلامی مورد بحث قرارگیرد و  نکاتی که در این زمینه در اشعار و آثار مشهور ادبیات زبان فارسی بیان شده است تشریح شود. 

مقدم گفت : طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب ؛ معارف اسلامی و سبک زندگی اسلامی و اندیشه حکیمانه در هیچ دوره ای از تاریخ ایران در شعر و ادبیات فارسی مورد غفلت قرار نگرفته است و این آموزه ها می بایست الهام بخش زندگی جامعه امروز باشد. بر همین اساس موضوعاتی که در این کارگاه ها بررسی می شود مرتبط با مسایل روز اجتماعی و فرهنگ زندگی اسلامی و ایرانی انتخاب شده است . 

وی تصریح کرد : کارگاه های " آموزه های دینی در کلام بزرگان  "  باحضور دکتر زینلی دکترای ادبیات و استاد دانشگاه  پنجشنبه ها از ساعت 9 تا 11 صبح به صورت رایگان برگزار و شرکت در آن برای عموم شهروندان آزاد است .

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 88424422 و 88413511 تماس بگیرند .

نظر شما