شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۴
کد خبر: ۷۷۴۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
سرپرست معاونت علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از برگزاری نخستین نمایشگاه فناوری‌های نوین مدیریت شهری با موضوع «پایداری شهری و شهر آینده» توسط این مرکز در 27 خرداد 93 خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، مهندس علی فرهادی با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی پتانسیل‌های تحقیقاتی و صنعتی حوزه مدیریت شهری به مدت سه روز در تاریخ 27 الی 29 خرداد 93 برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه با اهداف تقویت همکاری بین صنعت، دانشگاه، انجمن‌های علمی تحقیقاتی، شرکت‌های دانش بنیان و شهرداری‌ها و با ماموریت انتقال تجربیات فناورهای نوین مدیریت شهری بین مراکز تحقیقاتی و دستگاه‌های اجرایی، توجه به جایگاه واقعی و ارزشمند دانش و توان دانشمندان و متخصصان کشور است.

سرپرست معاونت علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با بیان اینکه اولین نمایشگاه فناوری‌های نوین مدیریت شهری با موضوع پایداری شهری و آینده شهر برگزار می‌شود، افزود: رویکرد اصلی در این نمایشگاه تشویق سرمایه‌گذاران به حضور و نقش آفرینی و بومی‌سازی فناوری‌های نوین این حوزه و هم چنین تمهید مقدمات علمی و اجرایی پارک علم و فناوری حوزه مدیریت شهری است.

فرهادی ادامه داد: محورهای این نمایشگاه موضوعات و مباحث مرتبط با حوزه مدیریت شهری است که در فراخوان به اطلاع علاقمندان خواهد رسید و محورهای کلی عبارت از معماری و شهرسازی، فنی و عمرانی، سلامت و شهر، محیط زیست و زیست محیط شهری، جابجایی و حمل و نقل پایدار و شهر آینده است که هرکدام از این محورهای اصلی به موضوعات جزئی‌تر و زیر محورها خلاصه میشود.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام و حضور در این نمایشگاه خاطر نشان کرد: تمامی علاقمندان، اساتید، دانشجویان، شهرداری‌ها، صاحبان صنایع و به طور کلی اشخاص حقیقی و حقوقی در صورت تمایل می‌توانند به ستاد برگزاری نمایشگاه به آدرس خیابان شریعتی، پل رومی، خیابان شهید اکبری، تقاطع خیابان شهید آقا بزرگ، شماره 32 (تلفن 22392090) و یا پست الکترونیکی به آدرس info@ rpc.tehran.ir تماس حاصل فرمایند.     

نظر شما