دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۴
کد خبر: ۷۷۴۴۵
|
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
به مناسبت هفته معلم برگزار می شود؛
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 اعلام کرد: به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و روز معلم، ویژه برنامه های فرهنگی و متنوع در سطح منطقه برگزار می شود.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هفت، محمود منیعی با اشاره به اهمیت نقش معلمان در هدایت و روشنگری جامعه و تربیت فرزندان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم، افزود: در راستای فرا رسیدن سالروز شهادت استاد  شهید مطهری و گرامیداشت مقام شامخ معلمان، ویژه برنامه های متنوع در سطح منطقه 7 با همکاری ادارات فرهنگی و آموزش های شهروندی این منطقه برگزار می شود.

 وی در ادامه از آماده سازی فضای شهری با استفاده از ظرفیت های تبلیغی از جمله بیلبور د ها و پرتابل ها و ... به مناسبت هفته معلم در منطقه 7 خبر داد و افزود: برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از معلمان فرهیخته و متعهد در مدارس منطقه از جمله رشد، ولی عصر(عج)، مولوی، هاجر، پیدایش، فروغ علم، شریف، احسان و ... نیز از برنامه های این هفته خواهد بود. 


منیعی همچنین در تشریح دیگر برنامه های هفته معلم، تصریح کرد: برگزاری نشست های معرفت زایی در 5 مسجد امام حسین(ع)، امام رضا (ع)، خرقانی، سید سجاد و نوریان، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با محوریت آثار استاد شهید مرتضی مطهری در بوستان سپیدار و ساختمان شهرداری ناحیه چهار، برگزاری 22 نمایشگاه عکس از آثار، خدمات، مجاهدت ها و تلاش  شهید مطهری در سرای محله عباس آباد، برگزاری مسابقه کتابخوانی، روزنامه دیواری، خاطره نویسی با محوریت آثار استاد فرزانه شهید مطهری در سطح مدارس منطقه و همچنین تجهیز کتابخانه و اهداء کتاب به کتابخانه های تحت پوشش شهرداری نیز از دیگر برنامه های روز معلم در این منطقه است. 


معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه همچنین به دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران معلم منطقه 7 با حضور مدیران و مسئولان منطقه و شهرداران نواحی نیز در هفته گرامیداشت مقام معلم اشاره کرد.

نظر شما