يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۵
کد خبر: ۷۷۴۵۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
د/تداوم هنرنمایی بهار در بوستان های شریعتی و ملت
هنرنمایی لاله های رنگارنگ بهاری که از ابتدای سال جاری آغاز شده است تا نیمه اردیهشت ماه در بوستان های ملت و شریعتی تداوم دارد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3 ، مهندس علی ولی زاده رئیس اداره فضای سبز این منطقه گفت : این لاله ها برای چندمین سال متوالی و با توجه به استقبال شهروندان و در رنگ ها و گونه های  متنوع و طراحی بسیار زیبا در بوستان های شریعتی و ملت و میدان ونک ،خیابان ولی عصر ،بلوار میرداماد و سایر میادین و معابر منطقه  کاشته شده و جلوی زیبایی را به فضای این بوستان ها و خیابان های اصلی شهر بخشیده است .

مهندس ولی زاده در ادامه با اشاره به هوای مطبوع بوستان ها در اردیبهشت ماه و حضور جمع کثیری از  شهروندان در این مکان ها  برای ثبت تصاویر و خاطرات زیبای بهار 93  تصریح کرد: در سال گذشته  با همکاری سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران بیش از 900 هزار پیاز لاله در این منطقه کاشته شده که این پیازها در فصل بهار شروع به گل دهی کرده است .

وی با اشاره به اينکه گل لاله نماد و طلايه دار بهار است اما عمر آن بسيار کوتاه است از تمامي شهروندان دعوت کرد که با توجه به مساعد بودن هوا و اوج زيبايي گل هاي لاله در اين زمان ، به همراه کودکان و سالمندان خانواده خود از اين جشنواره بازديد کنند.
مهندس ولی زاده   با اشاره به اينکه معمولا" پياز لاله در اوايل فصل پاييز کاشته مي شود و با مراقبت هاي لازم در فروردين ماه شروع به گل دهي مي کند و تا نيمه ارديبهشت ماه تداوم دارد افزود: با توجه به چشم انداز زيباي حاشيه خيابان ولي عصر (عج) و بوستان هاي ملت و شريعتي اين نقاط به عنوان يکي از جذاب ترين نمايشگاه هاي گل لاله در شهر تهران است و زيبايي اين بوستان ها را در فصل بهار چندين برابر کرده است. 

نظر شما