دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۸
کد خبر: ۷۷۵۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
غرفه «فرهنگسرای کتاب» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی برپا و به ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی، ادبی و هنری برای بازدیدکنندگان این نمایشگاه خواهد پرداخت.
به گزارش شهر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران امسال در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همانند سال‌های گذشته با برپایی فرهنگسرای کتاب، در این نمایشگاه حضور می‌یابد.

غرفه «فرهنگسرای کتاب» روبه‌روی شبستان امام خمینی (ره) واقع شده است تا مخاطبان بزرگسال و کودک و نوجوان به سهولت بتوانند از برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری آن بهره‌مند شوند.
 

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران غرفه‌ای را برای مخاطبان کودک و نوجوان برپا خواهد کرد تا در آن برنامه‌های متعددی نظیر «کتاب من» که جایگزین نام کودکان به جای نام  شخصیت‌های داستانی است، برپا کند.

از دیگر برنامه‌های این سازمان در بیست هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توان به «قصه خوب، بچه خوب» که تصویرسازی آن از کتاب‌های «مهدی آذریزدی» است، مشاعره و آموزش صحافی کتاب برای گروه سنی کودک و نوجوان، اشاره کرد.

 
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تلاش است که در بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی جمهوری اسلامی ایران یعنی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با اجرای برنامه «یار مهربان»، کودکان و نوجوانان را با مراحل تولید کتاب آشنا کند.

در بخش غرفه بزرگسالان، در حوزه «آموزش» معرفی محصولات آموزشی نظیر کتاب‌هایی با موضوع مهارت‌های اجتماعی «زندگی آموختنی است»، از جمله آنها محسوب می‌شود.

برپایی برنامه‌های قرآنی همراه با انجام کارهای کاردستی و سفال و اجرای برنامه‌های مذهبی و حضور نویسندگان، شاعران، هنرمندان و برگزاری مسابقه پیامکی از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به شمار می‌رود.
 

یکی از مهمترین برنامه‌ای که سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درصدد اجرای آن در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است، می‌توان به حضور دو اتوبوس کتاب در این نمایشگاه اشاره کرد که این اتوبوس‌ها به معرفی خدمات کتابخانه‌ای خواهند ‌پرداخت.

نمایش میدانی با موضوع اخلاق شهروندی، عضویت رایگان بازدیدکنندگان بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در کتابخانه‌های زیرگروه سازمان و برپایی مسابقه کتابخوانی «صدای آشنا» برنامه‌های دیگر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نمایشگاه کتاب است.

گفتنی است،‌ بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 10 تا  20 اردیبهشت سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما