يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۲
کد خبر: ۷۷۶۹۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
به منظور معرفی کتاب های گروه سنی کودک و خوشنویسی صورت می گیرد
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همانند بسیاری از نهادها و سازمان های فعال در حوزه کتاب، آماده همراهی دوست داران کتاب در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب است.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیر این مرکز با بیان اینکه نمایشگاه کتاب محل تعامل و ملاقات صاحبان قلم، خوانندگان، ناشران، اصحاب اندیشه و مرکز شور و نشاط فرهنگی و علمی است، افزود: مرکز آموزش با تالیف و انتشار نزدیک به 100 عنوان کتاب در حوزه های مختلف کودک، فرهنگی و اجتماعی و هنر، بعنوان یکی از مراکز پویا در تولید فکر و اندیشه آماده خدمتگزاری به علاقمندان به کتاب و یادگیری است.

«سمانه سادات حسینی» با اشاره به اینکه غرفه مرکز آموزش در فرهنگسرای کتاب واقع در مصلی، مقابل شبستان اصلی پذیرای علاقمندان است، افزود: ما در سال جاری علاوه بر عرضه 49 جلد از کتاب های بخش کودک که در خانه های کودک شهر شکوفه ها تدریس می شود، 6 دفتر خوشنویسی را نیز عرضه خواهیم کرد.

دفتر تحریری، دفتر نستعلیق، دفتر ثلث، دفتر شکسته، دفتر نسخ و دفتر کوفی 6 دفتر خوشنویسی هستند که زیرنظر اساتید برجسته خوشنویسی مانند محمدمیرزا ابوالقاسمی منتشر شده و مقدمه آنها نیز به قلم حمیدرضا قلیچ‏خانی است.

انتشار این مجموعه با کیفیت بالا در برگه های تمام گلاسه و ارائه سرمشق ها و نمونه هایی بی بدیل از هنر خوشنویسی است که می تواند بهترین پیشنهاد برای علاقه مندان به خوشنویسی و خطاطان باشد.

کتاب های کودک نیز در 3 رده سنی 4، 5 و 6 سال قابل عرضه است که مجموعا 49 جلد را شامل می شود و هم اینک در همه فرهنگسراها و خانه های فرهنگ به تمام کودکانی که در خانه های کودک «شهر شکوفه ها» ثبت نام می کنند به صورت بسته کودک به همراه لوازم دیگر ی از قبیل مداد رنگی، پاستل، رنگ انگشتی، گواش داده می شود.

شایان ذکر است بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 10 تا 20 اردیبهشت، ساعت 10 تا 20 در مصلای تهران برقرار است.

نظر شما