يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۶
کد خبر: ۷۷۷۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران گفت: ‌شيوه امتيازدهي به کشورها براي تعيين سهميه آسيايي تغيير کرده و از 11 محور به 6 محور کاهش يافته است.
به گزارش شهر، وي در مورد اينکه احتمال دارد سهميه ايران باز هم کاهش پيدا کند، گفت: خير،‌سهميه‌ها کاهش پيدا نمي‌کند اما بايد تلاش کنيم که فولاد خوزستان که از گروهش صعود کرده بتواند به مراحل پاياني راه پيدا کند، زيرا صعود اين تيم مي‌تواند در امتيازدهي AFC به ما تعيين‌کننده باشد. بايد در اين زمينه با مسئولان باشگاه فولاد هم صحبت کنم.

رئيس سازمان ليگ تصريح کرد: جاي نگراني نيست، زيرا ما از نظر شرايط سخت‌افزاري در ورزشگاه‌ها وضعيت خوبي داريم و ورزشگاه‌هاي گسترش فولاد و ورزشگاه‌هاي ديگر ما رتبه‌هاي خوبي دارند فقط باشگاه فجر سپاسي است که پروانه حرفه اي دريافت نکرده و ساير باشگاه‌هاي ما پروانه حرفه‌اي دريافت کرده‌اند، اگر فردا فجر در ليگ برتر بماند، بايد با آنها صحبت کنيم تا شرايط حرفه‌اي را دارا شوند.

مهدي تاج در مورد اينکه با مسئولان AFC در مورد شايعه اعطاي ميزباني جام ملت‌ها به امارات صحبت کرده است يا نه، گفت: خير، من در اين مورد با مسئولان AFC صحبتي نکردم اما اين شايعه درست نيست زيرا مسئولان AFC به دقت در حال بررسي شرايط نامزدهاي ميزباني کشورها هستند.
نظر شما