شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۱
کد خبر: ۷۷۹۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
مدیر سیمای قرآن از عزم این شبکه برای تولید فیلم و سریال با موضوع قرآن، «اهل‌بیت(ع)» و مسائل دینی خبر داد.
به گزارش شهر؛ مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در بازدید از لوکیشن تله فیلم «درد پنهان» از ورود جدی این شبکه به تولید فیلم‌ها و سریال‌های قرآنی و معارفی خبر داد و گفت: در سال جدید با عزمی جدی تولید چند مجموعه تلویزیونی و تله فیلم‌هایی با موضوع قرآن، «اهل‌بیت(ع)» و مسایل دینی و معارفی در دستور کار شبکه قرآن و معارف سیما قرار دارد.

وی تأکید کرد: با توجه به این که امسال از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیده شده است برای تحقق بخشیدن به مطالبات رهبری شبکه قرآن و معارف باید تلاش کند تا در امر فرهنگ‌سازی در زمینه سبک زندگی اسلامی، ایرانی پیشتاز باشد.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در ادامه با اشاره به این مطلب که امسال هیئت داوران چند برنامه نوروزی شبکه قرآن و معارف را شایان قدردانی دانستند گفت: این اتفاق مسلماً اتفاق خوش‌آیندی در حوزه فرهنگ معارفی و قرآنی کشور عزیزمان است و این موضع نیز به دلیل دقت نظر و توجه ویژه برنامه‌سازان شبکه در تولید برنامه‌های کیفی است.

گروسی در پایان با اشاره به اقبال عمومی مخاطبان شبکه اضافه کرد: نظرسنجی‌های اخیر مرکز آموزش و پژوهش سیما، مرکز تحقیقات رسانه ملی و تماس‌های مردمی با امور مخاطبان اداره کل روابط عمومی و روابط عمومی شبکه حکایت از رضایت‌مندی 90 درصدی بینندگان ما دارد که البته این موفقیت‌ها به برکت قرآن و «اهل‌بیت(ع)» و تلاش جهادی مدیران و همه همکاران به دست آمده است.

تله فیلم «دردپنهان» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه قرآن و معارف سیماست و داستان جوان بازیگری را روایت می‌کند که ناگهان متوجه می‌شود، بیماری سرطان دارد، همچنین تهیه‌کنندگی این تله فیلم را «محسن دانشور» و کارگردانی آن را «محمد بصیری» بر عهده دارند.

نظر شما