چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۲
کد خبر: ۷۸۰۶۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
مسئولان برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اقدامی نمادین با اهدای گل به بانوان محجبه از آن‌ها تقدیر کردند.
به گزارش شهر، کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران‌، در ششمین روز از برپایی این نمایشگاه در مصلی اقدام به تقدیر از بانوان محجبه کرد. این کمیته با اهدای شاخه گل از بانوان محجبه حاضر در نمایشگاه کتاب تهران تقدیر کرد.این اقدام در راستای تأکید مدیریت نمایشگاه کتاب تهران بر عفاف و حجاب انجام شده است.

 رونمایی از تمبر یادبود نمایشگاه با حضور وزیر ارشادمراسم رونمایی از تمبر یادبود بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ساعت 12 روز سه شنبه مورخ 16 اردیبهشت ماه با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن تولید علم برگزار می‌شود. در این مراسم سید عباس صالحی رئیس بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و دیگر مسئولان برگزاری نمایشگاه حضور خواهند داشت.
 یادمان 2 هزار شهید و جانباز مهاجرغرفه گرامی‌داشت یاد شهدای افغانستان در 8 سال دفاع مقدس ایران، به همت بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران در نیم‌طبقه شبستان دایر شده است. با اینکه جنگ در جغرافیای خاص مردمانی که به آن سرزمین تعلق دارند، تعریف می‌شود، این قاعده کلی در مورد جنگ ایران و عراق استثنا بود و هم‌زبانان افغان در 8 سال جنگ تحمیلی، با رشادت‌های فراوان در مقابل دشمن بعثی، به دفاع از کشور ما پرداختند. در غرفه‌ای که بخش بین‌الملل این دوره نمایشگاه کتاب تهران دایر کرده است، تصاویر 2هزار شهید افغان در جنگ تحمیلی به نمایش گذاشته شده است. شهیدان رجب غلامی، سید محمود موسوی، خان محمد احمدی، عبدالرحیم جمشیدی، محمداحسان اسمعیلی و برادران شهید عبدالحسین و محمدحسین معنوی از جمله این رزمندگان هستند.
منبع:شبستان
نظر شما