دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۰
کد خبر: ۷۸۰۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
مراسم تقدیر از معلمان نمونه و شهرداران مدارس همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم در منطقه 19 برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این مراسم حجت الاسلام رسول جوادی ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم و حلول ماه رجب از زحمات و خدمات بی منت معلمان و فعالان عرصه علم و فرهنگ تشکر کرد و گفت: معلمان، شمع صفت وجود خود را موجب حرارت قرار می دهند و برای نور افشانی افراد تحت تعلیم خود آب می شوند. 
وی در توصیف ارزش جایگاه معلمان افزود: معلمی جایگاه پروردگار و اولین معلم ، خدا و معلمی شغل انبیاء است.
جوادی به اقدامات آموزشی اجرا شده در مدارس منطقه اشاره کرد وگفت: خروجی های حاصل شده در سال گذشته بسیار تأثیر گذار و موفقیت آمیز بوده و این حاصل تلاش  و تعامل مسئولین آموزش شهروندی شهرداری منطقه و مدارس است. امیداست در سال جاری نیز این خروجی ها اثر گذار تر و محسوس تر باشد. 
به گفته وی در سال جاری سبک زندگی، هویت و مدیریت تغییرات فرهنگی سه اصل محوری و مورد توجه در فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی خواهد بود. در سال گذشته سعی شد تا سرفصل های آموزشی نیز برگرفته از سبک زندگی اسلامی ایرانی باشد تا آموزه های دینی وارد زندگی شهروندان شود.
مهندس قراچورلو قائم مقام شهردار منطقه درادامه به اهمیت بحث آموزش در حوزه وظایف و قوانین شهرداری اشاره و تأکید کرد: بازخورد این امر در نگهداشت شهر و کاهش هزینه ها بسیار مهم و مؤثر است و از طرف دیگر نیز باعث می شود که فرصتهای شهرداری برای خدمت رسانی به شهروندان بیشتر شود. 
وی تصریح کرد: آشنایی با فرهنگ مدنی و شهرنشینی به صورت عملی در رفتار شهروندان نمود پیدا می کند و این امر نیازمند آموزش توسط نیروهایی است که روحیه آموزشی و تخصص کافی داشته باشند. 
در پایان مراسم، لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به 10 معلم نمونه منطقه و نیز شهرداران فعال مدارس اهدا شد

نظر شما