دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۰
کد خبر: ۷۸۰۷۳
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
کودکان شهر تهران در یک روز امن از برنامه های تفریحی و فراغتی اجرا شده در بوستان بزرگ ولایت بهره مند شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهندس علی نصر مدیر بوستان با اشاره به برگزاری مراسم «روز شهر امن» در بوستان گفت: این روز مصادف با سالروز حادثه تلخ پارک شهر است که منجر به کشته شدن 6 دانش آموز در استخر پارک شد. در همین راستا سعی شد تا در این روز برنامه های هنری متنوعی برای کودکان اجرا شود تا کودکان بخشی از ساعات اوقات فراغت خود را در یک روز امن بهینه کنند.

نصر تصریح کرد: 14 اردیبهشت را بعنوان روز شهر امن براي كودكان و پرداختن به مسئله امنيت كودكان در فضاهاي شهري معرفي كرده اند تا ضمن گراميداشت و ياد كشته شدگان حادثه پارك شهر با اجراي برنامه هاي مختلف از شهروندان بویژه كودكان خواسته شود در حفظ  فضاهاي شهري و بوستانها مشاركت کنند.

درهمین راستا به درخواست گروهي از هنرمندان تئاتر و دانشجويان دانشگاه تهران كه بوستان ولايت را بعنوان بوستاني امن براي كودكان دانسته اند، برنامه هاي متنوعي از جمله نقاشي روي پارچه، بازيهاي تفريحي و سنتي كودكانه و تئاتر خياباني اجرا شد که با استقبال چشمگیر کودکان تهرانی روبرو شد.
وی اظهار كرد: طبق مذاكره اي كه با این گروه انجام شده مقرر شد در آينده برنامه هاي تفريحي ويژه كودكان با برنامه ريزي خاصي در اين بوستان اجرا شود.

 

نظر شما