دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۶
کد خبر: ۷۸۱۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
معاون امور شهري وفضاي سبز منطقه 19 از اجراي طرح های حجمي مبارزه با جانوران مضر شهری در نواحی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهندس مسعود سلیمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما و  ازدیاد موشها در محیط های عمومی، فعالیت مبارزه با این جانوران با شدت بیشتری اجرا می شود. در همین راستا طرح های حجمی مبارزه با جانوران مضر شهری از هفته گذشته آغاز و در نواحی پیاده سازی می شود.
وی با اشاره به اینکه طرح حجمی شامل کلیه فعالیتهای لازم برای مبارزه با موش ها اعم از  شهری، عمرانی و اطلاع رسانی می شود گفت: برای اجرای این طرح طی روزهای سه شنبه کمیته فنی با حضور ناظر اداره ساماندهي، رئيس خدمات شهري،كارشناس ساماندهي و فضاي سبز و عمران به همراه عوامل اجرايي پيمانكار مربوطه به صور ت میدانی تشکیل می شود که نخستین کمیته در ناحیه یک جهت اجرای طرح حجمی در محله خانی آباد نو برگزار شد.
در این کمیته ضمن بررسی مشکلات عمرانی و شناسایی نهرهای دارای کلونی زیاد، مشکلات نظافتی و فضای سبز نیز شناسایی و به منظور رفع این مشکلات راهکارهای اجرایی ارائه شد.
به گفته سلیمی در خیابان های میعاد، میثاق شمالی و لطیفی در مجموع 256 منفذ موش شناسایی و طعمه گذاری شد.
علاوه بر این برای اطلاع رسانی و افزایش آگاهی شهروندان درخصوص ارائه راه های پیشگیری و مبارزه با این گونه جانواران مضر بروشور و کتابچه آموزشی توزیع شد.


 

نظر شما