يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۹
کد خبر: ۷۸۳۰۰
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
با عرضه منابع آموزشی گروه کودک از سوی مرکز آموزش صورت می گیرد
مدیر مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: 50 عنوان کتاب در گروه سنی کودک مختص خانه های کودک «شهر شکوفه ها» که از سوی این مرکز تالیف و منتشر شده است، با هدف ترویج کتاب های آموزشی در این گروه سنی، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «سمانه سادات حسینی» با بیان این مطلب افزود: این کتاب ها در سه گروه سنی 4، 5 و 6 سال منتشر شده که موضوعات مختلفی هم چون دین و اخلاق مهارت های شهروندی، اجتماعی و هنری را شامل می شود.

تغذیه، بهداشت و سلامت، ریاضی، علوم شناختی، ایمنی و خودیاری از دیگر موضوعاتی است که در این مجموعه منتشر شده است.

وی با تاکید بر این که در تهیه محتوای آموزشی این کتاب ها تلاش شده به همه جنبه های رشدی کودکان توجه شود و با توجه به جنبه مهارتی آموزه های پیش بینی شده هیچ کدام از نیازهای کنونی و آینده کودکان نادیده نماند، تصریح کرد: در این مجموعه با طراحی های گوناگون و استفاده از قالب های مختلف بازی، کارگاه و آموزش به ارائه محتوای موردنیاز کودکان می پردازد.

به گفته حسینی، این کتاب ها در قالب نظام جامع آموزشی خانه های کودک «شهر شکوفه ها» تدریس می شود. در سال گذشته نزدیک به 4 هزار نوآموز در 3 گروه سنی ذکر شده در 74 واحد از این خانه های کودک زیرمجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بهره گرفته اند که رضایت والدین این نوآموزان را به همراه داشته است.


«آفرین خوشرویی»، «آفرین صبوری»، «من و دوستی با خدا»، «من و بهار و گلدون»، «من و باغ و گیاهان»، «من و مردم ایران»، «شهر شکوفه ها» و «شهروند کوچولو 1 و 2» برخی از عناوین این مجموعه به شمار می آید.


علاقه مندان می توانند برای آشنایی با این کتاب ها به غرفه مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران واقع در مصلای امام خمینی (ره)، مقابل شبستان، فرهنگسرای کتاب مراجعه کنند.


شهروندان علاقه مند به دوره های آموزشی خانه های کودک «شهر شکوفه ها» نیز می توانند برای آشنایی بیشتر یا ثبت نام در این دوره ها، به نزدیکترین فرهنگسرا یا خانه فرهنگ محل سکونت خود یا سایت sina.farhangsara.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن 1837 تماس بگیرند.
نظر شما