يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۲
کد خبر: ۷۸۵۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
با هدف تبیین ارتباطات راهبردی و دیپلماسی شهری؛
مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران با همکاری دانشگاه ها، مراکز و انجمن های علمی – پژوهشی کشور، همایش ملی شهر جهانی را با هدف تبیین نقش ارتباطات راهبردی و دیپلماسی شهری در توسعه اجتماعی برگزار می کند.
به گزارش شهر، بسترسازی برای ایجاد «ارتباطات راهبردی» و جایگاه «دیپلماسی شهری» در «توسعه اجتماعی» و بهره گیری از ظرفیت های «دیپلماسی عمومی» در حوزه ارتباطات بین المللی کلانشهرها و توجه به ابعاد گوناگون «ارتباطات راهبردی» و «دیپلماسی شهری» از اهداف برگزاری همایش ملی شهرجهانی است. 

به گفته دست اندرکاران این همایش تقویت تعامل شوراها و شهرداری ها با صاحبنظران ارتباطات و فعالان عرصه دیپلماتیک برای توسعه اجتماعی نیز در همایش شهرجهانی دنبال می شود.

مراسم اختتامیه همایش ملی شهر جهانی نیز روز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه از ساعت 9 الی 12 با سخنرانی شهردار تهران و يانگ هون كواك، رئيس سازمان جهاني شهروندان از کره جنوبی در تالار ایوان شمس تهران برگزار خواهد شد.

اعلام برنامه پنل های علمی همایش ملی شهرجهانی

فرزاد خلفی ، دبیر کمیته علمی همایش ملی شهر جهانی گفت: چهار پنل علمی همایش ملی شهر جهانی، روز شنبه 27 اردیبهشت در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با حضور شخصیت های علمی و مدیران شهری در مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران برگزار می شود. 

دبیر کمیته علمی همایش ملی شهرجهانی در توضیح بیشتر افزود: پنل اول و دوم که صبح شنبه برگزار می شود به ترتیب توسط دکتر سید محسن بنی هاشمی و دکتر عبدالله گیویان مدیریت می شود.

خلفی اضافه کرد: دو پنلی هم که عصر شنبه 27 اردیبهشت برگزار می شود با مدیریت دکتر اجلالی و دکتر سید غلامرضا اسلامی برگزار خواهد شد.

چهار پنل تخصصی در دو نوبت صبح و عصر  با عنوان‌های ارتباطات راهبردی و توسعه اجتماعی توسط دانشکده صدا و سیما، فرهنگ و ارتباطات شهری توسط انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، حکمروایی محلی، مدیریت شهری و شهر جهانی توسط انجمن جامعه شناسی ایران، نقش فرهنگ و هنر در ارتباطات و دیپلماسی شهری توسط انجمن هنرهای اسلامی در داخل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران برگزار خواهد شد.
نظر شما