دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۹
کد خبر: ۷۸۷۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
در شورای فرهنگی منطقه 20 مطرح شد:
شهردار منطقه 20 گفت: مرکز ری شناسی پتانسیل برپایی کارگاه های آموزشی هنرهای صنایع دستی در سطح مناطق 22 گانه پایتخت را دارد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، منصور کتانباف در پنجاه و چهارمین جلسه شورای فرهنگی این منطقه عملکرد مجمع هنرمندان و صنایع دستی در مرکز ری شناسی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به رویکرد مدیریت شهری تهران مبنی بر توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری، زمینه ارائه آموزش های صنایع دستی در قالب کارگاه و دوره های آموزشی کوتاه مدت در تمامی مناطق 22 گانه پایتخت فراهم است.
کتانباف به قابلیت های مجمع هنرمندان وصنایع دستی مرکز ری شناسی در زمینه ترویج هنرهای بومی و صنایع دستی اشاره کرد و اظهار داشت: تولید شغل و کارآفرینی،  معرفی رشته های مختلف هنری و غنی شدن اوقات فراغت هنرجویان از مهمترین اهداف برپایی این کارگاه های آموزشی است.
وی شورای فرهنگی را اتاق فکر فعالیت های اجتماعی مدیریت شهری منطقه 20 برشمرد و گفت: اجرای برنامه جامع آموزش شهروندی، ارائه برنامه عملیاتی در زمینه بهبود سبک زندگی براساس معیارهای اسلامی و انقلابی و استفاده از ظرفیت های اماکن مذهبی برای فعالیت های ماه رمضان در دستور کار این شورا است که بعد از بررسی های لازم برای اجرا ابلاغ می شود.
ارائه گزارشی از ویژه برنامه های اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) از سوی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 20 و عملکرد مجمع هنرمندان و صنایع دستی در مرکز ری شناسی توسط رئیس مجمع، از دیگر موارد مطرح شده در جلسه شواری فرهنگی این منطقه بود که اعضاء شورا نسبت به نحوه و چگونگی اجرای آن به تبادل نظر پرداختند.
پنجاه و چهارمین جلسه شورای فرهنگی منطقه 20 با حضور شهردار منطقه، قائم مقام، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 و نخبگان فرهنگی شهرری در محل ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 تشکیل شد.


نظر شما