سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۸
کد خبر: ۷۸۷۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به توافق قریب الوقوع رئیس باشگاه رئال مادرید و دولت برای توسعه زیر ساخت های کشور گفت: سرمایه گذاری شرکت های بزرگ ورزشی و اقتصادی به نفع منافع ملی و توسعه کشور است.
به گزارش شهر، سید هادی حسینی با تایید سفر قریب الوقوع فلورنتینو پرز مدیر باشگاه رئال مادرید و رئیس اجرایی شرکت ACS- متخصص ساخت فرودگاه، بندر و راه آهن - به تهران برای عقد قرارداد توسعه زیر ساخت های کشور افزود: بسیاری از باشگاه های معتبر جهان که علاوه بر ورزش در زمینه های صنعتی و تجاری فعالیت می کنند تمایل زیادی دارند در ایران سرمایه گذاری کنند.

نماینده مردم قائمشهر، سواد کوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ذخیره ارزی مطلوب ایران و امکان پرداخت پول در خارج از کشور تصریح کرد: حضور شرکت های وابسته به باشگاه های متمول اروپایی در کشور سبب توسعه زیر ساخت ها اقتصادی و ورزشی خواهند شد.

وی ادامه داد: فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حمایت کامل از سرمایه گذاری شرکت های زیر مجموعه باشگاه های اروپایی، امیدوار است مدیران ورزش کشور با هماهنگی کامل نهادهای انتظامی و امنیتی از تجربیات آنها استفاده کنند./
منبع: خانه ملت
نظر شما