دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۳۶
کد خبر: ۷۸۷۸۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
کتاب های تدوین شده برای تدریس دوره های آموزش رایانه در فرهنگسراها و خانه های فرهنگ، در مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به تایید علمی نهایی رسید.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این 7 جلد از کتاب های رایانه برای 7 دوره آموزشی مرتبط پیش بینی شده که با گذراندن مرحله «تایید علمی» به زودی برای تدریس در دوره های آموزشی فرهنگسراها و خانه های فرهنگ تهران منتشر می شود.

رئیس اداره تولید منابع و محصولات این مرکز با اعلام این مطلب که تدریس دوره های آموزشی بر اساس منابع واحد، یکی از برنامه‏ریزی های صورت گرفته برای یکسان سازی محتوای دوره های آموزشی در 100 فرهنگسرا و خانه فرهنگ شهر تهران است، افزود: در این کتاب ها تلاش شده متنی روان با بهره گیری از طراحی همه پسند برای عموم مخاطبان ارائه شود.

«مریم زنجانپور» با بیان اینکه تمام منابع آموزشی تولیدی این مرکز، به گونه ای تدوین شده که مخاطبان به صورت خودخوان نیز بتوانند از این کتاب ها استفاده کنند، تصریح کرد: از همین رو، در انتهای هر فصل سئوالات و پاسخ هایی برای درک بیشتر مفاهیم ارائه شده است.

به گفته وی ، این کتاب های آموزشی منطبق با سرفصل های دوره های آموزشی با عنوان های «مبانی رایانه»، «اینترنت»، «ویندوز (Windows)»، و برنامه های زیرمجموعه نرم افزار «Office» یعنی «Excel»، «Word»، «Poverpoint» و «Access» است که مولفان این کتاب ها نیز «علی عربشاهی»، «شاهین شاکری» و «ندا فاخری» هستند.

پیش از این 11 عنوان (در قالب 12جلد) کتاب در زمینه مهارت های اجتماعی و 6 دفتر خوشنویسی منتشر شده بود و در گروه های نجوم، تغذیه و بهداشت، آموزش شهروندی و رسانه نیز کتاب هایی از این مرکز در نوبت انتشار قرار دارد.

علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر در این زمینه و نیز برای آشنایی و ثبت نام در دوره های آموزشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و زمان و مکان برگزاری آنها به نزدیکترین فرهنگسرا یا خانه فرهنگ محل سکونت خود یا سایت sina.farhangsara.ir مراجعه کنند یا با شماره 1837 تماس بگیرند.


نظر شما