چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۳۸
کد خبر: ۷۹۰۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۰
باشگاه فيلم فرهنگسراي انقلاب اسلامي فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» را در چهل و هشتمین نشست خود نمایش می دهد و با حضور عوامل فیلم و منتقدان به نقد آن می پردازد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نشست با حضور روح الله حجازی، کارگردان فیلم، مسعود فراستی، منتقد و سعید قطبی زاده، مجری- كارشناس این اثر سینمایی که از حضور در دو دوره جشنواره فجر محروم بوده، مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.


آیين نمايش فيلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» سه شنبه سوم تیر ساعت 16:45 در سينما فلسطين برگزار مي شود.
«زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» سومین فیلم بلند سینمایی سید روح الله حجازی است و به روابط آدم ها در شرایط جامعه امروز که در حال تغییر از سنت به مدرنیته است، می پردازد و داستان حضور دو میهمان را در خانواده ای سنتی روایت می کند. این فیلم در جشنواره فیلم فجر گذشته، پس از دو دوره توقیف حضور یافت.


تهیه کننده این فیلم مهدی داوری است و نویسنده آن علی طالب‌آبادی. حمید فرخ‌نژاد، ترانه علیدوستی، هنگامه قاضیانی، پیمان قاسم‌خانی و ترلان پروانه در آن ایفای نقش می کنند.
علاقمندان براي عضويت در باشگاه فيلم فرهنگ سراي انقلاب اسلامي، برای دريافت بليت و كسب اطلاعات بيشتر درباره این نشست مي توانند با شماره 55408657 تماس بگيرند. همچنین برای تهیه بلیت می توانید به سایت تیوال به نشانی http://www.tiwall.com مراجعه کنید.


سينما فلسطين در میدان فلسطین، خیابان فلسطین، نبش خیابان برادران شهید مظفر واقع شده است.
نظر شما