دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۷
کد خبر: ۷۹۰۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
فیلم سینمایی «بهار، تابستان، پاییز، زمستان و ... بهار» اثر «کیم کی دوک» دوشنبه 16 تیر ماه در اولین نشست از سلسله نشست های «سینما اندیشه» فرهنگسرای فناوری اطلاعات نقد و بررسی می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری،  هدف ازبرگزاری این نشست ها بررسی گسترس عرفان های نوظهور و نا آگاهی مردم از تاثیر مخرب این گونه عرفان ها در زندگی است. در اولین  نشست فیلم سینمایی" بهار، تابستان،پاییز، زمستان و ... بهار " اثر  کیم کی دوک پس از نمایش با حضور سید ناصرهاشم زاده، فیلم نامه نویس و کارشناس سینما به بوته نقدگذاشته می شود.

این فیلم یکی از مهمترین آثار کیم کی دوک در حوزه ی خود شناسی و عرفان  به شمار می رود که جوایز متعددی را کسب کرده و تحسین بسیاری را برانگیخته است.

" بهار، تابستان، پاییز، زمستان و ... بهار "  مقاطع مختلف زندگی یک راهب و عارف شرقی را به نمایش می گذارد و هریک از این مقطع ها با سن شخصیت اصلی داستان رابطه ی مستقیم دارد.

علاقمندان می توانند برای شرکت در برنامه به فرهنگ سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و کارگر مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  66902138  تماس بگیرند.

نظر شما