شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۳
کد خبر: ۷۹۱۰۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
در جلسه اعضای هیات مدیره خانه موسیقی و معاون هنری سازمان مطرح شد
اعضای هیات مدیره خانه موسیقی در نشست مشترک با معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بر ضرورت بازنگری و ساماندهی نظام آموزش موسیقی در فرهنگسراهای پایتخت تاکید کردند و این اقدام را گامی در راستای ارتقای آموزش موسیقی دانستند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حمیدرضا نوربخش مدیر عامل و زیدالله طلوعی، تقی ضرابی و نصرالله ناصح‌پور اعضای هیات مدیره خانه موسیقی در نشستی صمیمانه با امیر عبدالحسینی به بحث و گفت‌وگو درباره فعالیت‎های سازمان در حوزه موسیقی، چگونگی تعامل خانه موسیقی با سازمان فرهنگی هنری در حوزه آموزش و تولید آثار موسیقایی و چالش‌ها و مشکلات پیش رو پرداختند.

در این نشست عبدالحسینی با تشریح برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری در زمینه آموزش و تولید آثار موسیقایی، بر رویکرد حرفه‌ای سازمان در آموزش موسیقی تاکید کرد. وی با اشاره به بازنگری و ساماندهی نظام آموزش موسیقی در فرهنگسراها افزود: دوره‌های آموزشی تخصصی موسیقی پس از اصلاح، ساماندهی وضعیت و البته با نگاه حرفه‌ای، رویکرد پژوهشی و نگرش تکمیلی به حوزه آموزش بازطراحی و اجرا می‌شود.
  
اعضای هیات مدیره خانه موسیقی هم در این جلسه با ابراز رضایت از بازنگری و ساماندهی نظام آموزش موسیقی در فرهنگسراهای پایتخت، این اقدام را گامی در راستای ارتقای آموزش موسیقی دانستند و بر ضرورت انجام این طرح تاکید کردند. در این جلسه مقرر شد در این بازنگری خانه موسیقی با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در زمینه تقویت و ارتقای فعالیت‌های آموزشی همکاری داشته باشد.



بررسی برنامه‌های مشترک خانه موسیقی و سازمان فرهنگی هنری در زمینه تولید و اجرای آثار موسیقایی و افزایش برگزاری نشست‌ها دوجانبه برای تعامل و همکاری بیشتر این دو نهاد هم در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه مشترک اعضای هیات مدیره خانه موسیقی و معاون هنری سازمان فرهنگی شهرداری تهران به میزبانی سازمان و صرف افطار برگزار شد و در آن بابک ربوخه مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری هم حضور داشت.
نظر شما