جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۳۲
کد خبر: ۷۹۱۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
پس از مطالعات و بررسی های کارشناسی و تشکیل جلسات متعدد، کاربرگ آموزشی «فیلم سازی با تلفن همراه» تدوین و بر روی سامانه آموزشی قرار داده شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مریم جانفدا، رئیس اداره طراحی و برنامه ریزی آموزشی مرکز آموزش با اعلام این خبر افزود: دوره «فیلم سازی با تلفن همراه» در تقسیم بندی دوره های آموزشی، در عرصه «ادب و هنر»، گروه «نمایش» و زیرگروه «سینما» قرار می گیرد و علاقمندان بالای 15 سال، مخاطبان این دوره ها را تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه این دوره 32 ساعته اهداف متعدد آموزشی مانند نوشتن فیلم نامه کوتاه توسط فراگیر، توانایی فیلمبرداری با دوربین های خانگی و تلفن همراه و نیز ساخت فیلم کوتاه در پایان دوره را در بر می گیرد، ادامه داد: مربیان این دوره ها از فارغ التحصیلان مرتبط با رشته فیلم سازی و دارای تجربیات عملی مناسب هستند.

در کاربرگ آموزشی «فیلم سازی با تلفن همراه» به سرفصل های آموزشی این دوره نیز اشاره شده که شامل: فيلم نامه آسان (مباني فيلم نامه نويسي كوتاه)، كارگرداني آسان (مباني فيلم سازي)، تصويربرداري آسان (مباني نور و تصوير و آشنايي با امكانات ساده و اوليه وسايل خانگي مرتبط)، تدوين آسان (مباني مونتاژ و آشنايي با نرم افزارهاي ابتدايي و خانگي تدوين) و صدابرداري آسان (آشنايي ابتدايي با صدا و موسيقي) است.

علاقمندان می توانند برای اطلاع از شرایط برگزاری این دوره و دوره های دیگر آموزشی فرهنگسراها و خانه های فرهنگ، به این مراکز یا به سایت sina.farhangsara.ir مراجعه کنند و یا با شماره 1837 تماس بگیرند.

نظر شما