دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۶
کد خبر: ۷۹۱۴۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
باشگاه فیلم فرهنگسرای ابن سینا فیلم «اینجا شهر دیگری است» به کارگردانی احمد گرشاسبی را روز دوشنبه 23 تیر ماه پس از اکران، نقد و بررسی می کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، " اینجا شهر دیگری است " به تهیه کنندگی سعید سعدی و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تهیه و تولید شده است. احمدرضا گرشاسبي  ، کارگردان فیلم متولد 1336 دزفول فارغ التحصيل كارگرداني سينما از دانشگاه هنر است. وي فعاليت سينمايي خود را در سال 1365 با كارگرداني فيلم كوتاه آغاز كرد.

فیلمنامه "اینجا شهر دیگری است" توسط حمید امجد نوشته شده و داستان زمان پس از ضربت خوردن حضرت علی (ع) را روایت می‌کند و ظلم‌هایی که به ایشان از سوی افراد مختلف روا شده در فیلم دیده می‌شود. فیلم یک شب پس از ضربت خوردن حضرت‌ علی(ع) تا زمان شهادت را به تصویر کشیده و قصه در مدت زمان 24 ساعت می‌گذرد. داستان حول چهار شخصیت اصلی می‌گذرد که یک زن و سه مرد آن را ایفا  می کنند.

عوامل توليد اين فيلم عبارتند از: نويسنده فيلم‌نامه: حميد امجد، تهيه‌کننده و مدير توليد: سعيد سعدي، مديرفيلم‌برداري: شاهين پورامين، طراح صحنه و لباس: عباس بلوندي، طراح گريم: سعيد ملکان، مديربرنامه‌ريزي: علي ملاقلي‌پور، دستيار اول کارگردان: مهدي قپاني، جانشين توليد: حيدر زرقومي و مديرتدارکات: جواد سليماني.

 

علاقمندان به حضور در این برنامه که با حضور کارگردان فیلم و سایر عوامل آن برگزار خواهد شد می توانند در تاریخ مذکور ساعت 30/17 روز مذکور در سالن سینما فرهنگسرای ابن سینا به نشانی: شهرک قدس ، فاز یک ، خیابان ایران زمین شمالی  حضور بهم ر سانند و برای کسب اطلا عات بیشترمی توانند با شماره 8-88366366 تماس بگیرند.
نظر شما